God/dårlig ide, at tilmelde os til en bryllups-konkurrence??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

DK

Hej

Jeg har været på bryllupsmesse i dag. Grunden til dette var at brudebutikken jeg arbejder for var udstillere der, og så var jeg lige forbi sammen med kæresten og sige hej.

Så kunne man tilmelde sig en konkurrence gennem Horsens lokal radio om et Bryllup til 100.000 kr. Jeg fik et nummer udleveret, og skal så hvis jeg vil deltage sende en mail til radioen, med en god begrundelse for hvorfor det skal være os der skal vinde.

Radioen vælger så 10 kandidat-par med billede, som bliver lagt ud på deres hjemmeside til afstemning blandt lyttere/hvem der ellers kigger derind.

Hvis man bliver udvalgt som kandidat, så skal man ind til et interview, og hvis man vinder, vil radioen "have ret til" at tage få interviews med een, ang. hvilke overvejelser man gør sig mht. brylluppet. De er ikke med på selve bryllupsdagen!

Da jeg skrev mig på listen var vi par nr. 120, og vi kom 5 min før lukketid. Jeg tænker at der nok er mange der ikke får sig nosset sammen til at skrive den mail inden d. 12/2, og at der derfor nok er en OK chance for at blive udvalgt til kandidat.

MEN, jeg er sådan i tvivl om jeg vil skrive det brev. Altså, for det første SKAL vi slet ikke giftes hvis vi ikke vinder hele baduljen. Vi har slet ikke råd, og hvis vi skulle spare op, var det ikke det vi ville prioritere at bruge pengene på. Derfor tænker jeg at det er lidt "mærkeligt" overfor alle dem vi kender, at vi ikke gifter os alligevel, når vi har været med i en (i Horsens) kendt konkurrence. Vi vil jo nok bede alle venner og bekendte om at stemme på os, så alle vil jo vide det.

Derudover, så vil jeg bare synes det er SUPER flovt hvis ingen vil stemme på os... Og jeg er heller ikke sikker på om det er sådan lidt needy/kikset/reality-show agtigt at deltage i konkurrencen? Men på den anden side vil det jo være super fedt og lækkert at vinde et bryllup til 100.000 kr!!!

Hvad siger i piger??

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Honningblomst

Jeg vil gerne stemme på Jer....

Men jeg ville nok selv være for genert til at deltage...alt hvad jeg har meldt mig til har jeg trukket mig af fordi jeg ikke kunne da det kom til stykket...hmm...men jeg synes I skal

Knus Eva

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

DK skriver:

Hej

Jeg har været på bryllupsmesse i dag. Grunden til dette var at brudebutikken jeg arbejder for var udstillere der, og så var jeg lige forbi sammen med kæresten og sige hej.

Så kunne man tilmelde sig en konkurrence gennem Horsens lokal radio om et Bryllup til 100.000 kr. Jeg fik et nummer udleveret, og skal så hvis jeg vil deltage sende en mail til radioen, med en god begrundelse for hvorfor det skal være os der skal vinde.

Radioen vælger så 10 kandidat-par med billede, som bliver lagt ud på deres hjemmeside til afstemning blandt lyttere/hvem der ellers kigger derind.

Hvis man bliver udvalgt som kandidat, så skal man ind til et interview, og hvis man vinder, vil radioen "have ret til" at tage få interviews med een, ang. hvilke overvejelser man gør sig mht. brylluppet. De er ikke med på selve bryllupsdagen!

Da jeg skrev mig på listen var vi par nr. 120, og vi kom 5 min før lukketid. Jeg tænker at der nok er mange der ikke får sig nosset sammen til at skrive den mail inden d. 12/2, og at der derfor nok er en OK chance for at blive udvalgt til kandidat.

MEN, jeg er sådan i tvivl om jeg vil skrive det brev. Altså, for det første SKAL vi slet ikke giftes hvis vi ikke vinder hele baduljen. Vi har slet ikke råd, og hvis vi skulle spare op, var det ikke det vi ville prioritere at bruge pengene på. Derfor tænker jeg at det er lidt "mærkeligt" overfor alle dem vi kender, at vi ikke gifter os alligevel, når vi har været med i en (i Horsens) kendt konkurrence. Vi vil jo nok bede alle venner og bekendte om at stemme på os, så alle vil jo vide det.

Derudover, så vil jeg bare synes det er SUPER flovt hvis ingen vil stemme på os... Og jeg er heller ikke sikker på om det er sådan lidt needy/kikset/reality-show agtigt at deltage i konkurrencen? Men på den anden side vil det jo være super fedt og lækkert at vinde et bryllup til 100.000 kr!!!

Hvad siger i piger??

Knus Ditte

Min kæreste har tilmeldt os til den Konkurence på SKALA FM, Og vi har da heller ikk tænkt os at vi skulle giftes li nu, men Som han siger hvis vi kan vinde og få bryllupet så vil vi gerne giftes nu

Anmeld

24. januar 2010

Diana...

Jeg stemmer på jer. 

Selvfølgelig skal i melde jer til der ikke mange der lige får et bryllup til 100000. 

Så i har helt sikkert et par stemmer her hjemme fra hvis vi kommer til at se billeder af dig i kjole 

Anmeld

24. januar 2010

DK

Eva skriver:

Jeg vil gerne stemme på Jer....

Men jeg ville nok selv være for genert til at deltage...alt hvad jeg har meldt mig til har jeg trukket mig af fordi jeg ikke kunne da det kom til stykket...hmm...men jeg synes I skal

Knus Eva

He he... ja. Altså det der "stopper" mig, er jo også at det ikke bare er en lodtrækning, men at vi bliver ret så "offentliggjorte" her i vores lille lokalsamfund. Derudover er det også lidt skræmmende, at der er en reel chance for at vi kan blive et af de 10 par, fordi der er en forholdsvis "lille" konkurrence.

Men tak for en evt. stemme, thi hi...

Anmeld

24. januar 2010

Pige2009

Selvfølgelig skal I da tilmelde jer!  Held og lykke med det.

Knus Linda

Anmeld

24. januar 2010

Sees

DK skriver:

Hej

Hvad siger i piger??

Knus Ditte

Jeg synes klart at I skal gøre det

Det er da en oplagt chance for at få det bryllup, som I jo godt kunne tænke jer, men som I ikke synes I har råd til.

Jeg stemmer på jer

Anmeld

24. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

jaaa ditte .. det skal i da

hvis i gør, så har du også en stemme herfra .. knus

Anmeld

24. januar 2010

Janep

jeg har også tilmelt os den konkurence.
og syndes da helt sikkert i ska gøre det også.

held og lykke

Anmeld

24. januar 2010

DK

Janep skriver:

jeg har også tilmelt os den konkurence.
og syndes da helt sikkert i ska gøre det også.

held og lykke

Hej!

Så du var der også i dag? Hvad synes du om festkjolerne fra Panayotis?

Men held og lykke!!

Jeg kan ikke helt finde ud af om vi skal. Mikkel er lidt bange for at komme i radioen/være med i et "reality program"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.