Hej
Jeg har været på bryllupsmesse i dag. Grunden til dette var at brudebutikken jeg arbejder for var udstillere der, og så var jeg lige forbi sammen med kæresten og sige hej.
Så kunne man tilmelde sig en konkurrence gennem Horsens lokal radio om et Bryllup til 100.000 kr. Jeg fik et nummer udleveret, og skal så hvis jeg vil deltage sende en mail til radioen, med en god begrundelse for hvorfor det skal være os der skal vinde.
Radioen vælger så 10 kandidat-par med billede, som bliver lagt ud på deres hjemmeside til afstemning blandt lyttere/hvem der ellers kigger derind.
Hvis man bliver udvalgt som kandidat, så skal man ind til et interview, og hvis man vinder, vil radioen "have ret til" at tage få interviews med een, ang. hvilke overvejelser man gør sig mht. brylluppet. De er ikke med på selve bryllupsdagen!
Da jeg skrev mig på listen var vi par nr. 120, og vi kom 5 min før lukketid. Jeg tænker at der nok er mange der ikke får sig nosset sammen til at skrive den mail inden d. 12/2, og at der derfor nok er en OK chance for at blive udvalgt til kandidat.
MEN, jeg er sådan i tvivl om jeg vil skrive det brev. Altså, for det første SKAL vi slet ikke giftes hvis vi ikke vinder hele baduljen. Vi har slet ikke råd, og hvis vi skulle spare op, var det ikke det vi ville prioritere at bruge pengene på. Derfor tænker jeg at det er lidt "mærkeligt" overfor alle dem vi kender, at vi ikke gifter os alligevel, når vi har været med i en (i Horsens) kendt konkurrence. Vi vil jo nok bede alle venner og bekendte om at stemme på os, så alle vil jo vide det.
Derudover, så vil jeg bare synes det er SUPER flovt hvis ingen vil stemme på os... Og jeg er heller ikke sikker på om det er sådan lidt needy/kikset/reality-show agtigt at deltage i konkurrencen? Men på den anden side vil det jo være super fedt og lækkert at vinde et bryllup til 100.000 kr!!!
Hvad siger i piger??
Knus Ditte
Anmeld