Ændringer "dernede" (måske lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Anonym trådstarter

Har I andre oplevet forandringer i underlivet, da I blev gravide?

Jeg føler mig øm i skeden ved sex og mit udflåd er anderledes klistret. Faktisk lidt tørt i det, hvis man da kan sige det sådan.

Det er ikke sikkert jeg er gravid, venter på at kunne teste om nogen dage, men det har været sådan de 8 - 14 dage. Har ikke oplevet det før!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Anonym trådstarter

Ingen???

Anmeld

24. januar 2010

Anonym trådstarter

???

Anmeld

24. januar 2010

Risen

Anonym skriver:

Har I andre oplevet forandringer i underlivet, da I blev gravide?

Jeg føler mig øm i skeden ved sex og mit udflåd er anderledes klistret. Faktisk lidt tørt i det, hvis man da kan sige det sådan.

Det er ikke sikkert jeg er gravid, venter på at kunne teste om nogen dage, men det har været sådan de 8 - 14 dage. Har ikke oplevet det før!

hhmm. har jeg ikke lagt mærke til.. Derimod er der bare kommet meget af det istedet for.. Meget mere end der plejer ..

Anmeld

24. januar 2010

Ansemusen

Altså jeg har mere og tykkere udflåd, men ingen smerter. Måske af og til lidt tør. Men husker ikke at det kom allerede inden jeg vidste jeg var gravid..

Anmeld

24. januar 2010

Mikkelmusen

Udover manglende mens og lidt ligamentsmerter, så var der ikke rigtig nogen ændring hos mig.

Forresten så er det søndag eftermiddag du opretter indlægget, så folk laver måske noget andet...

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

havde det lidt ligesom dig omkring der hvor jeg skulle være blevet gravid og i meget lang tid efter, Kunne slet ikk have sex de første par måneder fordi det gjorde ondt, fordi jeg var øm og føltet ikk rigtigt at jeg kunne blive "våd" udanset hvor meget han prøvede.

og det med dit udflåd kan os godt være et tegn på at du er gravid, havde det os. 

MEN det hele kan os være symtomer på svamp.

Anmeld

24. januar 2010

Liljesilas

Jeg er øm når vi skal dyrke sex, jeg ved ikke hvorfor... Jeg lugter også anderledes der nede...

Anmeld

24. januar 2010

Anonym trådstarter

Jeg havde ikke lige tænkt på det med søndag eftermiddag... Men jeg kender heller ikke så godt til siden endnu.

Lone H. : Jeg tror ikke det er svamp, ville det ikke klø eller lugte?

Jeg kan heller ikke rigtig blive våd, ligemeget hvor længe vi prøver. Mit udflåd er blevet tykkere. Nogle gange lidt klumpet. Men det er klart/hvidt og det lugter ikke og klør ikke.

Tak for jeres svar allesammen.

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

Anonym skriver:

Jeg havde ikke lige tænkt på det med søndag eftermiddag... Men jeg kender heller ikke så godt til siden endnu.

Lone H. : Jeg tror ikke det er svamp, ville det ikke klø eller lugte?

Jeg kan heller ikke rigtig blive våd, ligemeget hvor længe vi prøver. Mit udflåd er blevet tykkere. Nogle gange lidt klumpet. Men det er klart/hvidt og det lugter ikke og klør ikke.

Tak for jeres svar allesammen.

Jeg har haft svamp hvor det ikk lugtede eller kløede, men tror ikk det er det

Tror på det nok er nærmere  fordi du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.