Eva skriver:
Nogl kommuner giver penge for at du passer eget barn....synes det er rigtig trist der ikke er noget der hedder borgerløn feks...hvor man kunne få det som kommunen sparede ved at man ikke havde sit barn i pasning...for det koster sørme også en del penge.
Men kan godt forstå du vil gå hjemme...det er skønt når børnene er små..
Det var en af grundene til, at jeg ville gå hjemme, for det er ufattelig dyrt at få sine børn passet!
I min kommune kan man godt få en slat penge for at passe sine børn hjemme, men ved endnu ikke hvor meget/lidt det er...
Det er skam ikke fordi jeg ikke vil ud på arbejdsmarkedet igen, men det job, jeg troede, jeg havde når jeg var færdig med min barsel, er der ikke? Butikken er simpelthen blevet lukket fordi den ikke kan køre rundt, så nu har jeg ikke andet end min opsigelse tilgode...?
Overvejede også endnu en uddannelse, men jeg bor i Sæby, og skal til Aalborg hver dag så, hvis jeg skal enten på Studenterkursus eller Teknisk Skole... I fr. havn er der kun meget få uddannelser.
Men nu må jeg se, hvad kommunen kan "tilbyde". Og ellers er det først til aug/sep. min barsel slutter...
Anmeld