Det skide blodtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

TbCp

Nu troede jeg lige at det gik så godt. 
Har så de sidste 14 dage haft hovedpine hver dag, men blodtrykket lå lige hvor det måtte. Lørdag morgen fik jeg lidt morgenmad og så slog hovedpinen ellers bare ind!!!

Lå i sengen hele dagen. Til middag tog jeg blodtryk som sagde 165/125 så alt alt alt for højt.
Ved 14 tiden ringede vi til lægevagten, jeg kunne ikke være nogen steder fordi mit hovede gjorde så ondt. Jeg havde taget min blodtryksmedicin, men havde stadig den anden slags stående som jeg ikke tager længere, fik at vide at jeg skulle tage den også.
Et par timer efter var der ingen bedring og da kl. var 17.30 tog vi afsted mod lægevagten.... ventede en time hvor jeg sad og hang ind over en radiator og bare havde ondt, hvis jeg ikke lå ude over et toilet....hold fast hvor kan tiden føles lang.
Der var så mange mennesker og børn der løb rundt og larmede...
Lægevagten kunne ingenting gøre for mig og ville ikke give mig noget for hovedpinen, selvom jeg havde taget det antal panodiler jeg måtte på en dag uden at det hjalp noget.
Så vi måtte tage hjem igen.

Idag er det lidt bedre blodtrykket siger nu 145/115 så stadig for højt men faldet en del. Hovedpinen kan heldigvis holdes væk med panodiler idag.

Men jeg er så træt så træt selvom jeg nok har sovet mindst 20 timer det sidste døgn. Imorgen skal jeg have fat på den afdeling jeg er tilknyttet på sygehuset håber de har tid til at se mig eller kan hjælpe på anden måde, for jeg er godt nok urolig over at det steg SÅ pludseligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

anna-jonas

Tina for dælen..........det er jo halv farligt at rende rundt med sådan et blodtryk (BT). Kan du så komme afsted ind på afdelingen, og få det reguleret ned igen. Jeg vil foreslå at du sygemelder dig i hele næste uge...............for du skal have ro, og ingen stress, når det er så højt. Pas nu lidt på dig selv, søde.

Knus Mette

Anmeld

24. januar 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Tina for dælen..........det er jo halv farligt at rende rundt med sådan et blodtryk (BT). Kan du så komme afsted ind på afdelingen, og få det reguleret ned igen. Jeg vil foreslå at du sygemelder dig i hele næste uge...............for du skal have ro, og ingen stress, når det er så højt. Pas nu lidt på dig selv, søde.

Knus Mette

Det er her i løbet af dagen faldet en del og hovedpinen er endelig væk. Jeg ringer til afd så snart de åbner imorgen tidlig og hører hvad jeg skal gøre ved det. Har taget fri imorgen.
Jeg synes bare det er mærkeligt at det steg så hurtigt så håber de kan hjælpe med nogle svar imorgen

Anmeld

25. januar 2010

Vinker

Åååh nej hvor forfærdeligt - Lyder godt nok ikke sjovt. Jeg blir da også helt bekymret for dig! Håber virkelig ikke at der er noget galt.

Er spændt på at høre hvad de kloge hoveder siger!

Tag du den nu endelig med ro og pas godt på dig selv. Du får jo ikke et tak for ikke at gøre det!!!

Tanker og knus

Anmeld

25. januar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Åååh nej hvor forfærdeligt - Lyder godt nok ikke sjovt. Jeg blir da også helt bekymret for dig! Håber virkelig ikke at der er noget galt.

Er spændt på at høre hvad de kloge hoveder siger!

Tag du den nu endelig med ro og pas godt på dig selv. Du får jo ikke et tak for ikke at gøre det!!!

Tanker og knus

Hej.

Tak skal du have

Jeg har taget fri idag da jeg jo ikke ved om de vil have mig ud til tjek eller hvordan og hvorledes. De åbner her kl. 10 så er spændt på at høre hvad de siger. Mit blodtryk var helt fint her til morgen og hovedpinen er helt væk. Men jeg er godt nok bekymret for om det er pga mit arbejde at det bliver så højt.
Nå jeg må bare lige vente og se hvad de siger til det. 

Anmeld

25. januar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Hej.

Tak skal du have

Jeg har taget fri idag da jeg jo ikke ved om de vil have mig ud til tjek eller hvordan og hvorledes. De åbner her kl. 10 så er spændt på at høre hvad de siger. Mit blodtryk var helt fint her til morgen og hovedpinen er helt væk. Men jeg er godt nok bekymret for om det er pga mit arbejde at det bliver så højt.
Nå jeg må bare lige vente og se hvad de siger til det. 

Jeg krydser virkelig finger for at de kan give dig et svar du kan bruge til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.