Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i skønne kvinderJa så fik jeg endelig lavet min første MMF kage.Syntes selv jeg har gjort det ret godtNej SLUDDER!!Er jo pave stolt.Det var slet ikke så svært som jeg frygtede.OG nøj hvor er det bare hyggeligt at lave.Den består at købe chokolade lagkagebundefyld: hindbærmousse og daimcreme. Mums siger jeg bare
Her er lige lidt billeder fra projektet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den bare flot!
Jeg skal til at gå i gang med min om lidt, nu må vi se om jeg overhovedet kan finde ud af det. Hehe. Ellers er det godt at min mand er bager. griner..
Men super super flot lavet!
Du kan også godt være vildt stolt søde
super flot
Super fint af 1. forsøg søde
Ærgeligt vi ikke kunne lave en sammen
Kamilla 12+1
Kruse90 skriver: Hej i skønne kvinderJa så fik jeg endelig lavet min første MMF kage.Syntes selv jeg har gjort det ret godtNej SLUDDER!!Er jo pave stolt.Det var slet ikke så svært som jeg frygtede.OG nøj hvor er det bare hyggeligt at lave.Den består at købe chokolade lagkagebundefyld: hindbærmousse og daimcreme. Mums siger jeg bare Her er lige lidt billeder fra projektet
Hvor er den bare CUTE, søde!!! sender du lige smagsprøve rundt? heheh
tusinde tak for de søde svarJa her er der en smagsprøveKan i smage det hehe
Mmmmh
FrkLarsen skriver: Super fint af 1. forsøg søde Ærgeligt vi ikke kunne lave en sammen Kamilla 12+1
ja smukke.Det var super ærgeligt
hov, du skal da også have ros herinde, skatte!
Du er simpelthen dygtig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128