kiroo skriver:
nej heldigvis. hun har lige ringede igen, tror hun er ved at være på "toppen" igen. nu bor mine forældre i Hundige og har gjordt det siden jeg var to. og der er sket en masse forskelligt gennem årene, hun er blevet hentede efter arbejde i bilka af far, fordi der var bande opgør og de stod med køler udeforan. da jeg var ung syntes de at de var sjovt at stå og kaste med knive for sjov så folk blev bange.. er bare glad for det ikke er der mine børn skal vokse op, for det er bare blevet slemt..
puha
Kan godt forstå hun er chokeret, sikke et sted at bo, men kan jo ikk gå udenfor en dør uden at tro man blive slået.
Men kunne heller aldrig finde på at bo i en by, men så meget kriminalitet, så forstår godt du ikk vil have dine børn til at opvokse der.
Mig og kæresten skulle have flyttet til kolding, ( og der er li flyttet rockere til ), og jeg skal IKKE bo et sted hvor der er rockere, Ikk fordi jeg har noget imod dem, Men min eks er en del af deres miljø, og jeg har været "jagtet" fordi jeg meldte ham, SÅ nej om jeg skulle til kolding alligevel 
Er selv opvokset i esbjerg, dengang "Banderne" dernede begyndte at blive oprettet og der var det slemt at gå på gaden os, Men det er INGENTING forhold til på Sjælland.
Anmeld