Uren hud - må man bruge noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
10 svar
1 synes godt om
24. januar 2010

Malene84

Godmorgen de dejlige damer,

Hmmm da jeg efterhånden ligner noget katten har slæbt igennem flere gader og krat, vil jeg høre om der er noget man må smøre på? Bumserne bliver ved med at vælte frem, og de gør simpelthen skide ondt.

Tænker bare om der ikke er hormoner i de fleste behandlinger, cremer osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Kristina V

Jeg har haft samme problem i begge mine graviditeter, og begge gange har jeg brugt dermalogica...

Jeg kan absolut kun anbefale dette produkt!

Anmeld

24. januar 2010

vappepigen

Jeg er også meget plaget af store ømme bumser. Jeg bruger noget gel fra Ole henriksen mod uren hud, og det har virkelig hjulpet!!

Anmeld

24. januar 2010

Malene84

vappepigen skriver:

Jeg er også meget plaget af store ømme bumser. Jeg bruger noget gel fra Ole henriksen mod uren hud, og det har virkelig hjulpet!!

uuuuhhh men det lyder dyrt?

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

Jeg havde samme problem, men nu hvor jeg er gået ind i 3.trimester så er de væk, og har fået mit "Gamle" ansigt tilbage

Men brugte derma til tørt og uren hud morgen og aften og så brugte jeg noget fra apoteket der hedder ACO ( apotekens Composita ) - Og i starten gav det flere men de forsvandt hurtigt igen, man skal bare huske at gøre det morgen og aften

dine os forsvinder når du træder ind i 3. trimester

Anmeld

24. januar 2010

Malene84

Lone H. skriver:

Jeg havde samme problem, men nu hvor jeg er gået ind i 3.trimester så er de væk, og har fået mit "Gamle" ansigt tilbage

Men brugte derma til tørt og uren hud morgen og aften og så brugte jeg noget fra apoteket der hedder ACO ( apotekens Composita ) - Og i starten gav det flere men de forsvandt hurtigt igen, man skal bare huske at gøre det morgen og aften

dine os forsvinder når du træder ind i 3. trimester

weeeeeehuuuuu  så der er faktisk håb forude!!! Oh my God... ville da være for lækkert - hvornår er det man kravler ind i 3. trim?

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

Malene84 skriver:

weeeeeehuuuuu  så der er faktisk håb forude!!! Oh my God... ville da være for lækkert - hvornår er det man kravler ind i 3. trim?

uge 28-29

Ja, Gik os og frygtede at jeg skulle have bumser og uren hud hele tiden, men da jeg kiggede mig i spejlet i går morges var de helt væk !

Anmeld

24. januar 2010

baby2010

Jeg har fået bumser på det øverste af ryggen efter jeg er blevet gravid - har ALDRIG haft det før! Men nu er det blevet lidt bedre, synes jeg.

Husk at rense huden og bruge skintonic efterfulgt af creme morgen og aften. Jeg er glad for produkter fra Origins - de er lidt kostbare, men jeg synes de er vildt gode!

Held og lykke - håber det snart bliver bedre for dig 

Anmeld

24. januar 2010

vappepigen

Malene84 skriver:

uuuuhhh men det lyder dyrt?

Synes ikke det er så slemt...og det er drøjt i brug...bruger det kun lige på bumserne...

Held og lykke med bekæmpelsen

Anmeld

24. januar 2010

dorthemus

Det er simpelthen også noget af det værste i graviditeten, synes jeg

Jeg har ALDRIG haft på ryggen og brystet før, men nu..i guder! Og så har jeg også en del på kæbelinien...buhuuu

Håber også mit forsvinder snart! Jeg bruger forskellige produkter, fx Organic Apotheke fra Green Skin. Prøvede noget fra apoteket men det var alt for skrapt for huden og gjorde det værre.

Dorthe

23 + 0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.