Åhh min mor driver mig simpelthen til vanvid...
Jeg har aldrig boet sammen med min mor, kun besøgt hende hver anden weekend (har boet sammen med min far).
Min mor har aldrig rigtig interesseret sig for mine børn. Hun propfylder dem med slik når hun endelig ser dem, dette gør hun for at de skal kunne li´ hende! De gider ikke være sammen med mormor, det er kedeligt siger de, og ja det er det også.
Hun er en af de der typer der ALTID er bedrevidende, hun ved ALT! Og jeg bliver så provokeret af det!
Hun skifter ret ofte mænd. Vi spiste hos hende i Oktober måned, hvor der var en mand (som hun trods alt havde kendt et års tid). Sidst vi var der (her i starten af januar) sidder der så en ny mand?!?!!
Hun ringer så i går og spørger om hende og den nye mand må komme og drikke kaffe hos i dag (NEJ!!!!), høflig som jeg er siger jeg ja. "Det lyder fint vi tager hans to børn med også.." GRRRRRR 
De kommer altså anstigende 4 mennesker, hvor af jeg ikke kender de tre af dem, og har jeg overhovedet lyst til at møde dem?
Jeg er over 30 år, og har ikke behov for at "møde nye søskende"!
Jeg lyder måske meget skeptisk, og ikke særlig gæstfri. Sådan er jeg ikke normalt! Men ja det er jeg lige nu, jeg orker simpelthen ikke skulle forholde mig til hende og hendes "nye" familie... 
Der udover har vi lige fået en hundehvalp (for 3 uger siden), min mor hader dyr og ligger ikke skjul på det, så det i sig selv bliver også en kamp.
Min mor blander sig ALTID i vores opdragelse af vores børn, og dette til trods for at vi kun ser hende 3-4 gange om året!!!!!!
Jeg orker hende simpelthen bare ikke!!!!
Jeg har brug for en undskyldning, så jeg ikke behøver at se hende i dag! HJÆLPPPPP