Nedtællings- termin-tæller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.766 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

Malene84

Hey tøser,

Er der nogen der ved om det findes? Altså noget man kan klippe af hver dag - lige som en kalender eller et eller andet, tænker at den sidste tid kunne være hyggelig med et sådan et.

Min mor brugte dengang hun ventede mig et alm. målebånd og klippede så af hver dag - til terminen var nået - men sys sgu målebånd er en smule fesne. haha

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Malene84

slet ingen? måske findes det slet ikke så

Anmeld

24. januar 2010

Risen

Malene84 skriver:

slet ingen? måske findes det slet ikke så

ihh .. har også hørt om dem.. men aner ikke hvor man kan få det. må lige google det.. vil også ha en

Anmeld

24. januar 2010

Malene84

Risen skriver:

ihh .. har også hørt om dem.. men aner ikke hvor man kan få det. må lige google det.. vil også ha en

åårrhhh det er jeg glad for at høre... troede det bare var mig

Anmeld

24. januar 2010

Valle81

Hejsa:0)

De der lillypie nogle som vi kan sætte ind på vores profiler, der kan man lave en udgave der hver dag tæller ned for en:0)

Christina

32+6

Anmeld

24. januar 2010

Malene84

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

De der lillypie nogle som vi kan sætte ind på vores profiler, der kan man lave en udgave der hver dag tæller ned for en:0)

Christina

32+6

Ja det er rigtigt, de er sgu hyggelige - har også en - men tænker mere noget der hænger på køleskabet eller noget... noget som manden også blir en del af... seriøst, jeg må opfinde en

Anmeld

24. januar 2010

Risen

hmm.. kan ikke finde nogle.. :/ .. Ja opfind du en og lav en ekstra til moi!

Anmeld

24. januar 2010

Malene84

Risen skriver:

hmm.. kan ikke finde nogle.. :/ .. Ja opfind du en og lav en ekstra til moi!

Har også googlet løs, men finder nada  iiihhhh... så blir det sgu det gode gamle grimme målebånd

Anmeld

24. januar 2010

Jah, det ville være en fed idé!!   der er en side der hedder netbaby.dk, og der er en graviditets kalender dag-for-dag.. Den er ejg gerne inde og læse.. Så står der lidt om dagen osv.. Den kunne man måske printe ud, på en eller anden sjov måde og bruge!?

Der må være nogle der ved noget mere om det, her inde!?!?

Stine 25+4

Anmeld

24. januar 2010

Becks

Tilmeldt skriver:

Jah, det ville være en fed idé!!   der er en side der hedder netbaby.dk, og der er en graviditets kalender dag-for-dag.. Den er ejg gerne inde og læse.. Så står der lidt om dagen osv.. Den kunne man måske printe ud, på en eller anden sjov måde og bruge!?

Der må være nogle der ved noget mere om det, her inde!?!?

Stine 25+4

Det kan du også gøre herinde

https://www.baby.dk/videnom/376p376/graviditeten-uge-for-uge-graviditeten-uge-for-uge.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.