Vægt uge 13 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.350 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

FrkLarsen

Hej Piger. 

Ja så er jeg på banen igen med et indlæg. *fnis*

Jeg er idag gået ind i uge 13 efter at være blevet sat 2 uger tilbage til Nf d. 14/1.

Jeg har idag været på vægten og den siger +3kg, er det i overkanten? 

Hvad tog i på i 1 trimester? 

Kamilla 12+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

FrkLarsen

Slet igen? 

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

FrkLarsen skriver:

Hej Piger. 

Ja så er jeg på banen igen med et indlæg. *fnis*

Jeg er idag gået ind i uge 13 efter at være blevet sat 2 uger tilbage til Nf d. 14/1.

Jeg har idag været på vægten og den siger +3kg, er det i overkanten? 

Hvad tog i på i 1 trimester? 

Kamilla 12+0

første trimester - 2 kg

Anden trimester + 6,5 kg

Og trejde ved jeg ikk endnu, da jeg næsten li er gået ind i den

OG nej + 3 kg er slet ikk i overkanten det er ganske normalt

Lone 28+5

Anmeld

24. januar 2010

FrkLarsen

FrkLarsen skriver:

Slet igen? 

tak for dit svar 

Det var da rart af vide at +3 ikke er i overkanten, vil jo ikke ende med at ligge på +20 i tredje trimester 

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

FrkLarsen skriver:

tak for dit svar 

Det var da rart af vide at +3 ikke er i overkanten, vil jo ikke ende med at ligge på +20 i tredje trimester 

Så lidt

men det kan jo være at uanset hva du tager på, at du smider dem ligeså hurtigt igen efter fødslen

Anmeld

24. januar 2010

FrkLarsen

Lone H. skriver:

Så lidt

men det kan jo være at uanset hva du tager på, at du smider dem ligeså hurtigt igen efter fødslen

Det ville da være kanon lækkert 

Men altså har allerede tanken og at melde mig i fitness center da min 'svigerfar' har et hate til mig, og er kommet med en enormt led kommentar. ''du ender med at blive ligeså fed som din mor'' 

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

FrkLarsen skriver:

Det ville da være kanon lækkert 

Men altså har allerede tanken og at melde mig i fitness center da min 'svigerfar' har et hate til mig, og er kommet med en enormt led kommentar. ''du ender med at blive ligeså fed som din mor'' 

HAN SKULLE TAGE OG SKAMME SIG Puha jeg blev vred der!

Men Jeg har ikk været i et fitness center endnu, og jeg går ind i uge 30 på tirsdag, og har ikk ændret min kost eller noget, udover at jeg spiser meget frugt og grønt nu, Plus jeg os kommer fra en familie hvor kvinderne er Store, og jeg er stadig en pind i luften, selvom jeg har mave li nu så mon du ikk os bliver ved med at være tynd, hvis du lader være med at spise for meget søde sager

Men du skal kun tage af sted hvis du føler det, ellers så gå en tur på 20 min hver dag, det er motion nok

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

1. trimester havde jeg -5 kilo

2. trimester havde jeg +13 kilo

3. trimester havde/har jeg indtil videre taget + 5 kilo på...

Så i alt 18 kilo OG DET HELE SIDDER FINT FORAN PÅ MAVEN

+3 kilo i 1. trimester er ganske fint! Overhovedet ikke i overkanten..

Det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår man begynder at tage på... Jeg tog ordentligt på i 2. trimester og jeg spiste da ligesom i 1. trimester og her i 3. trimester

Jeg er tilfreds, det skal du også være

Knus Sabrina som er i uge 35

Anmeld

24. januar 2010

FrkLarsen

Lone H. skriver:

HAN SKULLE TAGE OG SKAMME SIG Puha jeg blev vred der!

Men Jeg har ikk været i et fitness center endnu, og jeg går ind i uge 30 på tirsdag, og har ikk ændret min kost eller noget, udover at jeg spiser meget frugt og grønt nu, Plus jeg os kommer fra en familie hvor kvinderne er Store, og jeg er stadig en pind i luften, selvom jeg har mave li nu så mon du ikk os bliver ved med at være tynd, hvis du lader være med at spise for meget søde sager

Men du skal kun tage af sted hvis du føler det, ellers så gå en tur på 20 min hver dag, det er motion nok

Ja, han skulle nemlig skamme sig! 

Men jeg skal nok bevise hvem der er bedst her 

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

FrkLarsen skriver:

Ja, han skulle nemlig skamme sig! 

Men jeg skal nok bevise hvem der er bedst her 

Godt

du skal hvertfald ikk lytte til ham, For du er Tynd - Har set dine billeder og tror på at det du tager på her i graviditet taber du igen bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.