Hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.503 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

MarleneH

Haj alle skønne kvinder

Er der nogen af jer der kan huske jeres hcg tal , og hvor meget steg de?? Mine er på 4332, men uvis hvor langt jeg er henne! ved godt det er meget forskelligt, men gad nu godt at have lidt og samligne med

Knus Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Riksen

Hej!

Jeg kan ikke rigtigt svare dig, for jeg fik aldrig mit hcg-niveau at vide, da jeg var gravid. Men prøv at læse denne debat fra netdokor.dk:

http://babyklub.netdoktor.dk/dk/babyklub/support/discussion/topiclist/index.jsp?forumId=1077&threadId=976760

Måske det kan hjælpe dig.

- Rikke

Anmeld

24. januar 2010

MarleneH

endelig et svar  tusind tak.. den vil jeg lige kigge på, og se om jeg kan blive lidt klogere

Anmeld

24. januar 2010

otlitrom

Jeg blev nysgerrig, og jeg fandt det her.

Ved ikke om du kan bruge det, men værsgo

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm

linket var på den side, som riksen linkede til, så du har måske set det

Anmeld

24. januar 2010

MarleneH

Har set dem.. men mange tak.. efter de tabeller syns jeg da det virker til at mine tal er høje!! men det er jo bare positivt

Anmeld

24. januar 2010

Riksen

MarleneH skriver:

Har set dem.. men mange tak.. efter de tabeller syns jeg da det virker til at mine tal er høje!! men det er jo bare positivt

Ja, det virker det også som om, at du ligger i den gode ende, så det må vi tage til som et godt tegn

Anmeld

26. januar 2010

MarleneH

Så er de steget til 6050... det går frem ad

Anmeld

26. januar 2010

otlitrom

MarleneH skriver:

Dejligt

Er du stadig ikke sikker på, hvor langt du er i graviditeten? (Undskyld hvis jeg har overset noget )

Anmeld

26. januar 2010

MarleneH

Nej det er jeg desværre ikke  Men finder ud af det den 2. feb, der skal jeg nemlig scannes, men syns godt nok en uge er længe at vente

Anmeld

26. januar 2010

Riksen

MarleneH skriver:

Ih, hvor skønt! Tillykke

Jeg hepper på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.