Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sussie&Lilje skriver: Du er så god søde!
Du er så god søde!
og så med plukkeveer!!!
Kan godt se jeg har skåret lidt skævt når der lige er kommet et ordentligt niv, haha! Men er ret godt tilfreds
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihh caroline du kan da bare det der!
ærgeligt du ikke må rende rundt hehe, kunne da godt lige spise et stykke lækker kage, på denne lidt kedelige dag hehe. (malou har været ædke sur hele dagen)
men igen super flot kage søde
Malou Vilma Nørgaard skriver: ihh caroline du kan da bare det der! ærgeligt du ikke må rende rundt hehe, kunne da godt lige spise et stykke lækker kage, på denne lidt kedelige dag hehe. (malou har været ædke sur hele dagen) men igen super flot kage søde
tak sveske... Er da strengt hun har været så sur! Giv hende et kys fra mig
Og så sender jeg lige et virtuelt stykke kage
Caroline86 skriver: det er en helt alm. levnedmiddel farve som jeg har malet på med en pensel i stedet for at farve hele MMF'en og skære den ud... Og tusind tak for rosen
det er en helt alm. levnedmiddel farve som jeg har malet på med en pensel i stedet for at farve hele MMF'en og skære den ud...
Og tusind tak for rosen
Okay, så du har bare dyppet en tynd pensel og så eller malet linierne?
Jamen den er jo velfortjent
Caroline86 skriver: tak sveske... Er da strengt hun har været så sur! Giv hende et kys fra mig Og så sender jeg lige et virtuelt stykke kage
hihi ja , det tager hårdt på moar og far .. men såen er det..
ja det har jeg lige jort, og glad blev hun for det
mmmmmm lækker lækker lækker kage..
Den er virkelig flot.. min datter ville være mega midsundelig..
Senia skriver: Okay, så du har bare dyppet en tynd pensel og så eller malet linierne? Jamen den er jo velfortjent
ja, lige præcis... det tog sin tid, men synes det blev godt
Caroline86 skriver: og så med plukkeveer!!! Kan godt se jeg har skåret lidt skævt når der lige er kommet et ordentligt niv, haha! Men er ret godt tilfreds
Det kan man ikke se da! Hehe, du bliver SÅ sej en mor, bare vent til hun skal i skole og de får kagedag, så ved jeg godt hvem der får de seje kager med!
Du er en skrapsak, Caroline. Den er virkelig flot!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128