Imorgen skal det fortælles..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Sujan

Senia skriver:

Arh.. hvornår skal den (ikke) komme?

fingre for dig, søde...

Håber virkelig det lykkes for dig denne ganga

Dejligt at hører at det giver dig lidt håb at andre herinde bliver gravide. Din tur skal nok kom før eller siden, og vi satser på FØR

D.3 februar skal den ikke komme...men nu er jeg færdig med skole og sådan..så håber at det hjælper at jeg ikke er så stresset mere.. Håber stadig jeg ligger blandt dem der bliver gravide inden for et år så burde det ske i løbet af de næste 4 måneder.. Men er rigtig glad på dine vejne... Glæder mig til at følge maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Trolde_mor

Sujan skriver:

D.3 februar skal den ikke komme...men nu er jeg færdig med skole og sådan..så håber at det hjælper at jeg ikke er så stresset mere.. Håber stadig jeg ligger blandt dem der bliver gravide inden for et år så burde det ske i løbet af de næste 4 måneder.. Men er rigtig glad på dine vejne... Glæder mig til at følge maven

Uh ja, det må vi håbe..

Okay, så i har prøvet i 8 mdr. nu... Ja, så syntes jeg også at der burde komme to streger efterhånden.

Tusind tak smukke...

Selvom jeg kunne forestille mig at det også er lidt svært? For hvorfor mig og ikke dig?

Men er sikke på at det nok skal komme

Anmeld

24. januar 2010

Trolde_mor

bondepigen skriver:

Nej hvor er den fin. Den skulle helt sikkert op og hænge, hvis jeg fik sådan en... suk....

Aww virkelig? Tusind tak Er jeg glad for at du syntes..

Anmeld

24. januar 2010

Ayasmor

Senia skriver:

Aww virkelig? Tusind tak Er jeg glad for at du syntes..

Så er det idag det sker.. Glæder mig rigtig meget til at høre deres reaktion på den fantastiske nyhed.. Det er lige før i skulle filme det ..

Held og lykke og knus herfra til jer alle 3

Anmeld

24. januar 2010

Trolde_mor

Ayasmor skriver:

Så er det idag det sker.. Glæder mig rigtig meget til at høre deres reaktion på den fantastiske nyhed.. Det er lige før i skulle filme det ..

Held og lykke og knus herfra til jer alle 3

Det er det nemlig

Uh ja, det kunne da være - men kæresten mener de vukke syntes det er underligt.. ?

Men uhh det er da super fristende nu du skriver det. Havde bare overvejet et billede. Men det kan jeg jo tage ud fra det filmede - så er der også større chance for et godt billede

Må jeg lige se på

Anmeld

24. januar 2010

Ayasmor

Senia skriver:

Det er det nemlig

Uh ja, det kunne da være - men kæresten mener de vukke syntes det er underligt.. ?

Men uhh det er da super fristende nu du skriver det. Havde bare overvejet et billede. Men det kan jeg jo tage ud fra det filmede - så er der også større chance for et godt billede

Må jeg lige se på

Ja jeg overvejede det godt nok.. Hvad med evt. at hive kameraet frem imens de var travlt optaget med at pakke den fine ramme ud??  Kunne være så fedt at se deres ansigtsudtryk ændre sig, jo længere ned i teksten de kommer.. hehe..

Anmeld

24. januar 2010

Trolde_mor

Ayasmor skriver:

Ja jeg overvejede det godt nok.. Hvad med evt. at hive kameraet frem imens de var travlt optaget med at pakke den fine ramme ud??  Kunne være så fedt at se deres ansigtsudtryk ændre sig, jo længere ned i teksten de kommer.. hehe..

Det kunne det nemlig...

Me ja, overvejer lidt at have det i hånden når kæresten giver gaven, og sætte den til at filme allerede der, så er jeg jo i forvejen i baggrunden. Men hm.. vi sidder jo nok ned ved bordet?

Anmeld

24. januar 2010

Ayasmor

Senia skriver:

Det kunne det nemlig...

Me ja, overvejer lidt at have det i hånden når kæresten giver gaven, og sætte den til at filme allerede der, så er jeg jo i forvejen i baggrunden. Men hm.. vi sidder jo nok ned ved bordet?

Uhh ja kan godt se at den ikke er helt lige til.. Men håber du lige kommer på guldkornet. Hvornår idag skal i fortælle det?? Uhh sidder allerede selv og tripper for at høre om reaktionen senere idag, så kan lige forestille mig hvordan i har det..

Anmeld

24. januar 2010

Trolde_mor

Ayasmor skriver:

Uhh ja kan godt se at den ikke er helt lige til.. Men håber du lige kommer på guldkornet. Hvornår idag skal i fortælle det?? Uhh sidder allerede selv og tripper for at høre om reaktionen senere idag, så kan lige forestille mig hvordan i har det..

Smiler... bliver selv mere og mere nervøs.. De kommer kl. 14.. så bliver kort efter der vi fortæller det..

Men ja, ved sq ik hvordan vi lige griber det an, det kunne være så fedt at få det optaget altså. Så kunne jeg lige smække det her ind, hvis man kunne se noget /deres ansigter hehe

Anmeld

24. januar 2010

FruEllingsen

Glæder mig til at høre hvordan de reagere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.