Skal bruge noget hurtigt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

Na-Wi

Nu er jeg gået i gang med at lave en prøve kage så jeg kan se om jeg kan lave dåbskagen

Jeg har købt fondat hos specielkøbmanden som er lavet, og mit spørgsmål er så da det er en kæmpe hård klump, skal jeg bare prøve at rulle den hårde klump ud ? eller skal den opvarmes på en eller anden måde.. Har opgivet at læse brugsanvisningen da jeg er en spade til engelsk  og skal jeg bruge noget så den ikke hænger fast i bordet ?

Jeg vil gerne lave nogle hjerter og stjerner, kan jeg rulle det overskydene fondat der bliver til overs ud igen eller skal jeg skærer et stykke fra inden det bliver gjort fladt ?

Håber i forstår hvad jeg mener, er midt i kagen nu så kunne godt bruge nogle hurtige svar

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Dot D

Naannaa87 skriver:

Nu er jeg gået i gang med at lave en prøve kage så jeg kan se om jeg kan lave dåbskagen

Jeg har købt fondat hos specielkøbmanden som er lavet, og mit spørgsmål er så da det er en kæmpe hård klump, skal jeg bare prøve at rulle den hårde klump ud ? eller skal den opvarmes på en eller anden måde.. Har opgivet at læse brugsanvisningen da jeg er en spade til engelsk  og skal jeg bruge noget så den ikke hænger fast i bordet ?

Jeg vil gerne lave nogle hjerter og stjerner, kan jeg rulle det overskydene fondat der bliver til overs ud igen eller skal jeg skærer et stykke fra inden det bliver gjort fladt ?

Håber i forstår hvad jeg mener, er midt i kagen nu så kunne godt bruge nogle hurtige svar

Knus Nanna

Hejsa. for det første håber jeg, at du blev færdig med din kage. For det andet vil jeg sige, at jeg nogle gange giver det 10 - 20 sekunder i mikroovnen, hvis det er meget hårdt. Jeg skære altid det overskydende af og pakker i plastposer, og de kommer i køleskabet, det kunne jo være man LIGE skulle lave en lille kage, så er det rart med lidt farvede rester at tage af. Held og lykke med det fremover....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.