De der gratis babypakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

JVC

Jeg må da vist hellere igang med at "høste"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

6800

du kan også bestille en på coop danmarks hjemmeside...

Anmeld

6. oktober 2010

Diana...

sbs78 skriver:

Hvor mange af de der gartis baby pakker er det egenligt at vi kan få??
Babysam
Matas
Libero
Er der flere???

Sidsel 16+6

Føtex

Coop.

Anmeld

6. oktober 2010

JVC

6800 skriver:

du kan også bestille en på coop danmarks hjemmeside...

Jeg kan ikke finde det inde på Coop´s hjemmeside. Kan du hjælpe mig?

Anmeld

6. oktober 2010

6800

JVC skriver:

Jeg kan ikke finde det inde på Coop´s hjemmeside. Kan du hjælpe mig?

http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=1436&pf_id=6074835

prøv dette link

Anmeld

2. januar 2011

Laura.

MaleneS2011baby<3 skriver:

ved ikke om det er nogle i har skrevet, men fandt det her:

På dette websted finder du en masse gode informationer omkring børneeksem. Og som ekstra bonus kan du inden du vælger at forlade webstedet bestille to gode børnebøger som handler om børneeksem.

Bestil bøgerne på http://www.staphy.dk/Default.aspx?ID=805 - sæt dig godt til rette med børnene og nyd en læsestund sammen

www.babybox.dk - Babysam’s boks til vordende eller nybagte forældre.

Kassen indeholder rigtig mange forskellige vareprøver fra flere firmaer, som køber reklameplads i boksen. Indholdet kan derfor variere. For tiden kan indholdet være

• En blespand med tilhørende refill
  • Brev med vaskepulver fra Neutral
  • MAM sut
  • Fisher Price sutteflaske
  • Weleda plejeprodukter
  • Hemojern jerntabletter til mor
  • HIPP babymad på glas med tilhørende ske
  • En udgave af Vores Børn
  • 8 bleer fra Pampers
  • En lille pakke vådservietter. 

• Dertil diverse reklamer. 
Boksen kan kun bestilles én gang pr. husstand og kan kun afhentes i Babysam. Pakken kan afhentes på et hvilket som helst tidspunkt i graviditeten.

www.matas.dk/babyklub

Her kan du tilmelde dig Matas’ Babyklub og hente en gratis pakke i den lokale Matas – du skal bare huske dit medlemskort som du får tilsendt på mail.

Tidligere var der både en forkælelsespakke til den gravide og en barselpakke til baby. Det er der ikke længere, for nu er pakken slået sammen til én, for at gøre oplevelsen bedre og større for den gravide.

Indholdet kan variere meget, da mange af gaverne kommer fra sponsorer, som kun sponsorerer et vist antal gaver ad gangen. Herefter tager en ny sponsor over. Der er dog nogle fælles produkter som går igen, og det er naturligvis vareprøver fra Matas egen babyplejelinje. Derudover burde du også kunne være sikker på at få en lille pakke bleer.

Pakken kan hentes på hvilket som helst tidspunkt i graviditeten.

Hvis du allerede er mor og gravid igen, kan du få pakken ved at melde dig ud af klubben, og melde dig ind igen.

www.libero.dk

Her kan du tilmelde dig Liberoklubben og få 2 forskellige boxe. Du får en box, når dit barn bliver født og en box, når barnet fylder 6 måneder.

Boxene indeholder Liberoprodukter som er relevante for netop dit barn på det tidspunkt, du modtager boxen.

Hvis du allerede er mor og gravid igen, kan du få pakkerne igen ved at melde dig ud af Liberoklubben og herefter melde dig ind igen.

www.englestreger.dk

Her kan du få en helt gratis pakke fyldt med spændende sager, hvor værdien altid vil være minimum 150 kroner. Du skal dog selv betale portoen (45 kroner), hvis ikke du kan afhente pakken i Tørring (Det er i Midtjylland)

Hvis du handler for 600 kroner i shoppen får du dog leveret pakken gratis. Dit barn skal være mellem 4 og 6 måneder for at du kan modtage pakken.

Her kan du tilmelde dig inden barnet fylder 6 måneder og få tilsendt smagsprøver på Beauvais babymad, når dit barn går ind i en ny måltidsfase – ved 4 måneder og ved 6 måneder. Prøverne kommer automatisk med posten, når du har tilmeldt dig og dit barn er gammelt nok.

Du skriver dit barns fødselsdato, når du tilmelder dig og så ordner det hele sig selv. Prøverne er portionsbreve og du får som regel flere varianter af én gang.

shop.bipistuff.dk/

Her kan du få en gratis hagesmæk til dit barn – du skal bare selv betale portoen på 7 kroner.

www.lavpris-teste.dk

Her kan du få en gratis ægløsningstest og graviditetstest. Du skal bare betale portoen på 7,50.

Nogle Bilka butikker – her skal du møde personligt op

Hvis du er i Bilka og handle, kan du i nogle Bilka butikker ved henvendelse i informationen få udleveret en gratis ble og frugtmos til den lille.

www.nestlebaby.com

Her kan du af og til bestille smagsprøver. Lige for tiden kan du få en gratis Babybjörn ske, hvis du tilmelder dig Børnemadsklubben.

Tilbuddet gælder dog kun til og med august, hvis lageret rækker.

www.allergiskhverdag.dk/eksem/

Hver uge uddeles der 50 vareprøver fra Decubal.

www.babyfree.dk - Et website med alverdens links til gratis ting og sager på nettet til dig og din baby.

https://www.drynites.com/dk/secure/free-sample/default.aspx - få gratis prøver på nat-bukse-bleer til børn over 4 år.

Jeg er lidt forvirret ang. startpakken fra Matas og hvordan den skal hentes...

Jeg kunne forstå at man skulle tilmelde sig Matas klubben for at kunne bestille en gratis startpakke. Men i dit indlæg står nævnt, at man skal huske sit medlemskort som man vil få tilsendt på mail.. I min bekræftelses mail fra Matas, står der, at man selv skal hente sit medlemskort i selve Matas forretningen..

Nogen der kan hjælpe ?

Anmeld

2. januar 2011

Maja88

jeg har også fået en fra nettorvet

Anmeld

2. januar 2011

Low

sbs78 skriver:

Hvor mange af de der gartis baby pakker er det egenligt at vi kan få??
Babysam
Matas
Libero
Er der flere???

Sidsel 16+6

Prøv at tjek guldminen.com 

Anmeld

2. januar 2011

Low

Dk_lady skriver:

Jeg er lidt forvirret ang. startpakken fra Matas og hvordan den skal hentes...

Jeg kunne forstå at man skulle tilmelde sig Matas klubben for at kunne bestille en gratis startpakke. Men i dit indlæg står nævnt, at man skal huske sit medlemskort som man vil få tilsendt på mail.. I min bekræftelses mail fra Matas, står der, at man selv skal hente sit medlemskort i selve Matas forretningen..

Nogen der kan hjælpe ?

Du får nummeret i din mail og så behøver du blot at skrive nummeret ned og medbringe det i butikken når du skal hente pakken

Anmeld

2. januar 2011

Laura.

Low skriver:

Du får nummeret i din mail og så behøver du blot at skrive nummeret ned og medbringe det i butikken når du skal hente pakken

Underligt... har intet nr. fået... kun en mail hvori der står, at jeg nu kan hente mit medlemskort.. mon jeg har gjort det helt forkert så ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.