mærkesymtomer inden de overhoved havde testet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

gemt~i~hjertet

ved godt det lyder underligt men skal først testet tidligst den 28
og vil helst vente til min fødselsdag den 2.2 men har det underligt i kroppen har aldrig haft det sådan her for, og prøvet over 2½ år ved godt det kan være psyken men tror det skam ikke denne gang...

nogle der har haft symtomer inden de overhoved har testet??
og nogle der ved om det kan lade sig gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

det havde jeg før det ku ses på testen... jeg ku også mærke det på min krop.. det har jeg ku 3 gange og den har ikke slået fejl.. håber den er der..

knus karina 37+4

Anmeld

23. januar 2010

missKat

Jeg vidste 12 timer efter vi havde haft sex, at den var der 
Spørg mig ikke hvorfor, men jeg vidste det bare....

Inden jeg kunne teste (testede positiv 3 dage før forventet mens), begyndte mine brystvorter at stritte helt vildt  det har været mit kendetegn, gennem graviditeten - hæhæ

håber for Jer den er der!!

Karina 29+2

Anmeld

23. januar 2010

gemt~i~hjertet

Tak, for svarende så er det ik bare mig der er ved at blive sindsyg

men meget mærkeligt føler mig ikk helt oppe og ringe over det, mere forvirret over hvordan min krop har det men på den anden side følger mig sikker på at den er der...
 men glæder mig også enormt til at få svar..  

Anmeld

23. januar 2010

Bondepigen

Jeg havde aldrig i mit liv taget en G-test, men dagen efter, vi havde undfanget vores datter vidste jeg det bare.

Anmeld

23. januar 2010

Ox.

Jeg havde eeeeeekstremt ømme bryster, bare de blev strejfet gjorde de ondt .. Og så sov jeg hele tiden  Så havde det på fornemelsen ..

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

Jeg følte lidt at den var der lige efter vi havde sexet. Men slog det hen. Så begyndte jeg at få en niven i underlivet, og tænkte.. hm.. jeg har jo læst på baby... Men tænkte at det nok var indbildning. Men to dage senere.. Nej, nu gør jeg det.. og wiiii den var positiv

Man tør ikke rigtig håbe til sidst, og når man så mindst venter det - ja, så er den der

Om der som sådan var / er andre symptomer er svært. Jeg lider af PCO, så har ofte kvalme og enormt påvirket af træthed...

Anmeld

25. januar 2010

gemt~i~hjertet

endnu engang tak for svarende...

min kvalme har været ved siden tirsdag i sidst uge, mine bryster bliver mere og mere spændte og mere og mere ømme... mega træng til at sove/slappe af konstant, og halvsbrænd rimelig tit...

men som sagt først testet tidligst den 28 (-på torsdag)  

så må væbne mig med tålmodighed

Anmeld

25. januar 2010

gemt~i~hjertet

min kvalme har været ved siden tirsdag i sidst uge, mine bryster bliver mere og mere spændte og mere og mere ømme... mega træng til at sove/slappe af konstant, og halvsbrænd rimelig tit...

Anmeld

26. januar 2010

gemt~i~hjertet

gemt~i~hjertet skriver:

testet idag ved godt det var fortidligt men kroppen opføre sig underligt -(negativ indtil videre) hvor kan man købe de test der måler ned til meget lidt HCG??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.