En stor tak.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

til Heidi og hendes mand! Jeg har i torsdags købt en emmaljunga klapvogn af dem, som blev bragt til døren... Den er SÅ super FED, og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor jeg har kunnet leve uden den..

SÅ TAK Heidi og mand for den gode handel...

Knus Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Heidi.

til Heidi og hendes mand! Jeg har i torsdags købt en emmaljunga klapvogn af dem, som blev bragt til døren... Den er SÅ super FED, og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor jeg har kunnet leve uden den..

SÅ TAK Heidi og mand for den gode handel...

Knus Sofie

Hej Sofie..

Hvor er du sød Rigtig mange tak. Jeg er super glad for at i blev glad for den. Så skal i rigtig ud og trille med den kunne jeg forestille mig

Mange knus Heidi

Anmeld

23. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Heidi. skriver:

Hej Sofie..

Hvor er du sød Rigtig mange tak. Jeg er super glad for at i blev glad for den. Så skal i rigtig ud og trille med den kunne jeg forestille mig

Mange knus Heidi

Vi var lige ud i 5 minutter i går, bare for og se hvordan den er... Malou Selma blev stik tosset da vi skulle op igen, hun skreg hele vejen op "mer mer mer mer mer".. Haha, det kalder man og være glad for noget..

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

DatterMalou skriver:

Vi var lige ud i 5 minutter i går, bare for og se hvordan den er... Malou Selma blev stik tosset da vi skulle op igen, hun skreg hele vejen op "mer mer mer mer mer".. Haha, det kalder man og være glad for noget..

Fedt

Jeg er bare glad for at den kunne bringe lykke.. Vi har virkelig også været meget glade for den. Og mine piger sov til middag i den til de var over 3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.