hvad i helvede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

Milka

er det her på lilja?? fik et helt chok da jeg så det i morges  det lader ikke til at det klør, og hun virker helt sig selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

anna-jonas

Ligner umiddelbart nældefeber. Har du brugt nyt vaskemiddel??

Mette

Anmeld

23. januar 2010

Milka

hmm for en måneds tid siden skiftede jeg fra et anti-allergent uparfumeret produkt til et andet ...

Anmeld

23. januar 2010

anna-jonas

Har hun det kun på maven?? Hvilket mærke bruger du nu???

Mette

Anmeld

23. januar 2010

anna-jonas

Er pletterne tørre/ru i det??

Anmeld

23. januar 2010

Milka

jeg bruger neutral. jeg synes hun har haft noget lignende på ryggen før men i meget mindre omfang, har også vist det til en læge engang som sagde at 'det nok gik væk' (og det gjorde det).

jeg har lige kigget på det igen og det ser ikke nær så slemt ud som det gjorde for et par timer siden.

hmm. lilja har faktisk været vågen og grædt ret mange gange i nat. men hun er da i stand til at kradse på noget der klør, og det har hun ikke gjort (hun sov hos mig)

Anmeld

23. januar 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Er pletterne tørre/ru i det??

nej ikke rigtig

Anmeld

23. januar 2010

Bondepigen

Det ligner godt nok det Emma pludselig fik i nakken og på halsen lige før jul... Knaldrød, lidt hævet og ru... Det mener lægen var eksem, og vi fik noget at smøre det med...det hjalp....

Men det kan osse ligne nældefeber som Mette siger... og en masse andre ting garanteret...det er ikke nemt med det udslæt...

Anmeld

23. januar 2010

Milka

bondepigen skriver:

Det ligner godt nok det Emma pludselig fik i nakken og på halsen lige før jul... Knaldrød, lidt hævet og ru... Det mener lægen var eksem, og vi fik noget at smøre det med...det hjalp....

Men det kan osse ligne nældefeber som Mette siger... og en masse andre ting garanteret...det er ikke nemt med det udslæt...

hvad skulle det smøres med? jeg tænker bare hvis det er det som holdt hende vågen sidste nat, at jeg måske har noget i huset der kan lindre kløen lidt. hvis det da klør 

Anmeld

23. januar 2010

Bondepigen

Milka skriver:

hvad skulle det smøres med? jeg tænker bare hvis det er det som holdt hende vågen sidste nat, at jeg måske har noget i huset der kan lindre kløen lidt. hvis det da klør 

hydrokortison creme 1%. Kan købes i håndkøb, men der er jo hormoner i tror jeg...så måske skal man helst lige rådføre sig med en læge inden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.