12 uger - sveder..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

MorTilGustav

Hey. Er lige vågnet med min søn på 12 uger og jeg syntes det var mystisk at han var helt våd på ryggen og i nakken  Også lagenet hvor han lå var fugtigt. Tjekkede bleen og det så ik ud som om den havde lækket så det ka vist ik være tis. Syntes bare det var vildt med al den fugt.. Er det normalt at de sveder så meget i den alder..? Han virker glad og frisk og havde bare en kortærmet undertrøje (body) under natdragten og normal babydyne over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Honningblomst

Cecilia84 skriver:

Hey. Er lige vågnet med min søn på 12 uger og jeg syntes det var mystisk at han var helt våd på ryggen og i nakken  Også lagenet hvor han lå var fugtigt. Tjekkede bleen og det så ik ud som om den havde lækket så det ka vist ik være tis. Syntes bare det var vildt med al den fugt.. Er det normalt at de sveder så meget i den alder..? Han virker glad og frisk og havde bare en kortærmet undertrøje (body) under natdragten og normal babydyne over

Mon ikke han har for meget tøj på....mine har aldrig sovet i andet end body og efter de var et par år sover de bare i ble/underbukser og vi har ikke varme i soveværelset...mine drenge har heller aldrig haft hue på når de sov i barnevogn og kun på ude når det er meget koldt...så der er forskel på hvor varme børn er og for meget tøj på er bestemt ikke sundt, så næsten hellere lidt køligere, hvis du forstår..men måske en body med lange ærmer og bare ben er mere end nok...

Knus Eva

Anmeld

23. januar 2010

LinLin

Jeg har (også) en meget varm dreng! Han har aldrig behøvet have ret meget tøj på og jeg skifter ex ikke til vinterdyne, for så koger han over om natten.

Lyder som om det er nok med et lag til din om natten....

Anmeld

2. februar 2010

bredkjaer1

Min pige har det på samme måde, hun bliver gennemblødt af sved; men hun sover nu i langærmet body og et par gode sokker, det har hjulpet gevaldigt. Det er bare prøve sig frem til du finder ud af hvad der passer din dreng: Det er vigtigt de ikke har det for varmt, når de sover. Det er faktisk farligere end hvis de er kolde, selvom de naturligvis heller ikke må fryse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.