1. Lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår havde i 1. lægebesøg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.341 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

Trolde_mor

Hvornår var i ved lægen første gang. Jeg har fået en tid på onsdag, så der er jeg kun 4+6 ?

Har læst mange steder at det gerne er mellem uge 6 og 10 ?

Så ville mene det er lidt tidligt. Men har PCO, så ved ikke om det er det der kan spille ind?

Senia

4+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

LinLin

Sidste gang var jeg vist 7+4 og skulle så komme igen ugen efter, fordi doubletest blodprøven skal tages ml 8+0 og 13+6 (mener jeg det er) Denne gang bliver det 7+0 - men vil gerne op at snakke med min læge "hurtigst muligt", fordi jeg aborterede sidst!

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

Mor til David skriver:

Sidste gang var jeg vist 7+4 og skulle så komme igen ugen efter, fordi doubletest blodprøven skal tages ml 8+0 og 13+6 (mener jeg det er) Denne gang bliver det 7+0 - men vil gerne op at snakke med min læge "hurtigst muligt", fordi jeg aborterede sidst!

Okay, Så får jeg nok en ny tid på onsdag.

Uh lyder da ikke godt du arborterede. Ønsker dig alt mulig held og lykke denne gang..

Anmeld

23. januar 2010

herlin

Jeg var til første lægebesøg i onsdags 6+0, jeg bestilte tid så tidligt fordi jeg aborterede sidste gang, og fik dengang at vide at jeg kunne få en tidlig scanning i min næste graviditet. Så nu venter jeg bare på at de modtager min vandrejournal på sygehuset og ringer/ skriver med en scanningstid. Jeg tør ikke rigtig glæde mig eller tro på det lykkes før jeg har set hjrteblink til scanningen, så håber ikke ventetiden bliver for laaaang...

God weekend allesammen!

Anmeld

23. januar 2010

Bare mig..

Jeg mener, at jeg først var det i uge 9. jeg var dog deroppe omkring uge 5 også, men det var bare almindelig hvor hun konstaterede at jeg var gravid, og vi lige kort snakkede om abort eller beholde. Men første rigtige var uge 9 mener jeg. I hevrtfald der omkring.

Anmeld

23. januar 2010

Valle81

Senia skriver:

Hvornår var i ved lægen første gang. Jeg har fået en tid på onsdag, så der er jeg kun 4+6 ?

Har læst mange steder at det gerne er mellem uge 6 og 10 ?

Så ville mene det er lidt tidligt. Men har PCO, så ved ikke om det er det der kan spille ind?

Senia

4+2

Hejsa:0)

Begge graviditeter i uge 9:0)

Første graviditet var det lægen, men denne gang er proceduren blevet ændret. Nu er det et besøg hos sygeplejsesken, som udflyder vandrejournal osv. Om det kun gælder hvis man er fleregangsfødende, det skal jeg lade være usagt.

Christina

32+5

Anmeld

23. januar 2010

LinLin

herlin skriver:

Jeg var til første lægebesøg i onsdags 6+0, jeg bestilte tid så tidligt fordi jeg aborterede sidste gang, og fik dengang at vide at jeg kunne få en tidlig scanning i min næste graviditet. Så nu venter jeg bare på at de modtager min vandrejournal på sygehuset og ringer/ skriver med en scanningstid. Jeg tør ikke rigtig glæde mig eller tro på det lykkes før jeg har set hjrteblink til scanningen, så håber ikke ventetiden bliver for laaaang...

God weekend allesammen!

Det håber jeg også min læge kan sende mig til! Har det lige som dig!

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

herlin skriver:

God weekend allesammen!

Ikke noget at sige til at du ikke tør glæde dig, før du hører hjertelyd. Man vil jo ikke gerne skuffes og opleve den smerte igen det må være at miste.

for at du kommer hurtigt til

God weekend til dig også

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

marikka skriver:

Jeg mener, at jeg først var det i uge 9. jeg var dog deroppe omkring uge 5 også, men det var bare almindelig hvor hun konstaterede at jeg var gravid, og vi lige kort snakkede om abort eller beholde. Men første rigtige var uge 9 mener jeg. I hevrtfald der omkring.

Okay, er nok noget lign. det samme så, dog blev jeg igår testet ved lægen og de sagde tillykke, så de ved jo at vi ønsker graviditeten osv.

Men ja, må jo bare vente og se

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

Kæresten gjorde mig lige opmærksom på, at jeg jo sådan set også fik en tid i marts.

Har så siddet og regnet ud, og den 18, (hvor jeg skal til lægen) er jeg 12 + 0 ?

Kan det virkelig passe at jeg skal til læge der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.