Glad igen.... Tralalalalala.... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Mutti2

Og det har jeg kun jer allesammen at takke for

Jeres støtte har simpelthen været uvuderlig

I er virkeligt nogle dejlige og fantastiske mennesker, som man altid kan regne med

Jeg kan ikke være ked/gal ret længe af gangen. Jeg er efterhånden vant til at tingene ikke vil som jeg ønsker!! Og jeg har jo en herhjemme som er 100% afhængig af  mig!!

Så jeg hjælper mig selv hurtigt op for hendes skyld

Men ville igen bare lige forsøge at vise min taknemmelighed for at i er som i er. Og for den skønne side vi har os her

Tjekker nærmest baby.dk oftere end facebook  Og det er en del  Hahahaha

KÆMPE KNUS til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Helt vildt dejlig indlæg lige at læse

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

I er virkeligt nogle dejlige og fantastiske mennesker, som man altid kan regne med

Jeg kan ikke være ked/gal ret længe af gangen. Jeg er efterhånden vant til at tingene ikke vil som jeg ønsker!! Og jeg har jo en herhjemme som er 100% afhængig af  mig!!

Men ville igen bare lige forsøge at vise min taknemmelighed for at i er som i er. Og for den skønne side vi har os her

KÆMPE KNUS til jer alle

Hvor er du skøn.. dejligt at du er ved at være videre....vi må lave en single tage i byen og feste gruppe, herinde...så er jeg med i hvert fald..

Anmeld

23. januar 2010

Bondepigen

Hvor er det skønt at høre, du er oppe igen!!!

Anmeld

23. januar 2010

Ayasmor

Eva skriver:

Hvor er du skøn.. dejligt at du er ved at være videre....vi må lave en single tage i byen og feste gruppe, herinde...så er jeg med i hvert fald..

Arhmen hvor er det en genial ide Eva.. Jeg er HELT SIKKERT med også.. Og Pernille.. Fedt at du er glad igen.. Glæder mig så meget til vi bare skal råhygge med hinanden... Jeg bager sku en kage

Anmeld

23. januar 2010

mor_sabina

Milla-Victoria's mor skriver:

KÆMPE KNUS til jer alle

Fordi piger som dig er fantastiske

Anmeld

23. januar 2010

anna-jonas

Skønt at høre..................livet er nemlig ikke sådan at blive gal på, når man har en bette 2 årig prinsesse, der forguder en.

Mette

Anmeld

24. januar 2010

Honningblomst

Ayasmor skriver:

Arhmen hvor er det en genial ide Eva.. Jeg er HELT SIKKERT med også.. Og Pernille.. Fedt at du er glad igen.. Glæder mig så meget til vi bare skal råhygge med hinanden... Jeg bager sku en kage

Så starter vi sådan en gruppe....vi er da i hvert fald to.. jeg synes det kunne være super hyggeligt...

Anmeld

24. januar 2010

anna-jonas

Eva skriver:

Så starter vi sådan en gruppe....vi er da i hvert fald to.. jeg synes det kunne være super hyggeligt...

Jamen Eva, du er da ikke single er du??

Mette

Anmeld

24. januar 2010

Honningblomst

Anna-jonas skriver:

Jamen Eva, du er da ikke single er du??

Mette

Jo, det er jeg...igen.. jeg er vidst ikke til det der kæreste noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.