hvis man ikke får ÆG...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej Piger. Hvis man ikke får ægløsning, hvad kan der så gøres for en? eller kan der overhovede gøres noget?? Kan man begynde at få det hvis man ikke har haft det før?

håber på lidt hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

DK

Hej

Hvis  man ikke har ægløsninger lider man måske af PCO. Det kan der gøres noget ved, med homonelle indsprøjtninger og deslige.

Prøve at google PCO, der kan du få masser af info.

Hvis man ingen æg har overhovedet, så skal man vel ud i doneræg, og kunstig befrugtning.

Anmeld

23. januar 2010

Anonym trådstarter

okay mange tak..

Har læst om PCO, ( tror ikke jeg har det, lever sundt og er slank) men tænkte bare hvis det ikke er det jeg har, hvad man så kunne gøre.

Anmeld

23. januar 2010

kiroo

Anonym skriver:

okay mange tak..

Har læst om PCO, ( tror ikke jeg har det, lever sundt og er slank) men tænkte bare hvis det ikke er det jeg har, hvad man så kunne gøre.

man kan godt have det selvom man lever sundt og er slank, kender en der har det sådan. arvæv på æggestokkene kan også give mangel på æg.

Anmeld

24. januar 2010

Anonym trådstarter

Tak for lidt svar.

Anmeld

24. januar 2010

oo

uanset hvad kan det som regel hjælpes igang med hjælp fra en fertilitetsklinik og en god omgang hormoner

Anmeld

24. januar 2010

Trolde_mor

Anonym skriver:

okay mange tak..

Man kan sagtens have PCO, selvom man er slank og lever sundt. Jeg har PCO fordi min mor, mormor og oldemor havde sukkersyge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.