Har haft en stresset men god uge.. Er giga træt nu..
Var på kursus på Amu man, tir og ons, og startede på mit nye job tors.
og i ved når man får nyt job - ser og lærer man en masse nyt og så er man bare helt smadret 
Men jeps jeg har fået job som ledsager i Aalborg kommune, skal ud til 2 -3 bruger hver dag (lave hvad de vil, handle, bio eller?) har 15 faste bruger - så det skal nok blive spændende..
Nogen dage skal jeg møde 17 til 21. andre fra 8 til 20 - altså dagene svinger meget, men ligger dog fast.. imorgen lørdag skal jeg ud med en bruger fra 10 - 14 - og hun vil bare gerne på cafe og spise. så det er jo nice - alt betalt plus løn oveni. 
Glæder mig rigtig meget til dette job...
Nå men anyway skal ud med hende her brugeren imorgen og skal det hver 2 lørdag - ja det betyder vi øvvvvvvvv vi ikke kan komme til træf i randers. Jeg vil dog prøve at spørge om vi kan rykke det til søndag istedet..
Men ikke sats på OS 
Latifa pigen er i ny dagpleje (start d. 1 jan) og det går super, hun spiser meget og sover faste tider deroppe. (så tror problemet ved den gamle dagpleje, ikke var LATIFA men DAGPLEJEREN SELV) for som den nye siger "men skal jo ha tålmodighed til at sidde og spise med de små", Latifa spiser nemlig gerne 3 -4 rugbrødder til middag (grov æder, i know) og så sover 2 - 3 timer bagefter. Men i den anden havde hun ikke tid til det (åbenbart) så hun gav bare Latifa en sutte flaske istedet og så gad hun jo ikke putte mere end en time ( fordi hun var sulten).. latifa får overhovedet og har aldrig fået flaske i den nye.. Så ja IKKE min PIGE der var problemet før.
Hmmm håber i fattede det? hehe er træt og vil i seng nu...
Håber i alle har det godt, håber på snart at komme ind og læse det forsømte..
Trine
Anmeld