p-pille ..ups..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

engel24

Ja så fik jeg endelig menses efter min fødsel for 3 måneder siden, ... tog p-pille og dagen efter var jeg hos min mor incl overnatning og havde naturligvis glemt pillen .. tog den så i dag da jeg kom hjem .. er det meget slemt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

MorTilSnartFire <3

engel24 skriver:

Ja så fik jeg endelig menses efter min fødsel for 3 måneder siden, ... tog p-pille og dagen efter var jeg hos min mor incl overnatning og havde naturligvis glemt pillen .. tog den så i dag da jeg kom hjem .. er det meget slemt???

Hvilke p-piller bruger du? og hvornår tog du pillen igår og i dag?

Anmeld

22. januar 2010

MorTilSnartFire <3

hov, læste den lige igen - du sprang altså en dag over??

Anmeld

23. januar 2010

engel24

Sabrina17 skriver:

hov, læste den lige igen - du sprang altså en dag over??

ja ... tog så 2 i går da jeg kom hjem ... 

Anmeld

23. januar 2010

eliasogmor

engel24 skriver:

ja ... tog så 2 i går da jeg kom hjem ... 

det er lidt slemt, du skal ikke dyrke usikker sex... med mindre du vil være gravid....

Anmeld

23. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Tja, det virker ikke sådan at du kan tage 2, fordi du glemte 1 dag... Du skal beskytte dig anden vis, hvis ikke du vil blive gravid... Der er en chance for du kan blive det, helt indtil næste mens

plus, man siger altid den første måned man tager p-piller, skal man stadig beskytte sig, da det ikke er i dit system endnu!

knus sabrina 34+3

Anmeld

23. januar 2010

mullesmith2

engel24 skriver:

Det står i pakken på seddelen, det er noget med man så skal beskytte sig med anden prævention de næste 7 dage men s man fortsætter på p pillerne  Men der går ikke helt kuk i det bare du fortsætter med at tage dem. Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.