Psykologi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Anonym trådstarter

Vil så gerne arbejde inden for det fag på den ene eller den anden måde, det interessere mig så meget sådan nogle ting, folks problemer osv og er god til at lytte og finde frem til problem osv.

Men jeg har kun en 10 klasse og skal en masse igennem for bare at kunne komme ind på udd og jeg er bare ikke god til at sidde i skole og lytte i flere år. Og med det jeg skal have inden sp bliver det mange år

Nogle der ved om nogle områder hvor man arbejder med det uden at skulle en hel masse igennem, eller f.eks nogle hjemme kurser man kan tage eller lign?

Fandt noget lige før men det er noget man selv skal betale helt vildt for. Men hvis det skal være skole skal jeg helst have su, har ikke råd til at skal betale en masse selv. For skal jeg tage en udd har jeg ikke tid til et hel tidsjob ved siden af da jeg også vil kunne slappe af plus jeg  jo har barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

DK

Man kan desværre ikke puste og have mel i munden samtidig.

Hvis du vil noget "ved musikken", så må du også arbejde for at få det! Det fede er, at studieårene er cool nok, og at man trods alt har meget frihed, og at lige pludselig er du færdig, og kan arbejde med dit drømme job!!

Så tag en uddannelse min pige. Det er sådan man kan blive det man gerne vil!! Og psykologi er "ikke for sjov". Du kan evt. blive social rådgiver, hvor de også rådgiver og løser problemer, men det kræver også en lang udd. efter gymnasiet! Hvis du har et barn og er single, så får du altså RIGTIG meget støtte fra det offentlige! Plus, tiden går sgu alligevel. Så du kan lige så godt bruge den på at arbejde hen mod det du gerne vil, når du nu ved hvad du vil!!

Så klø på!

Knus Ditte, der går på uni nu og stadig som 26 årig mangler 1,5 år før hun er færdig med sin drømmeuddannelse! MEN som om 1,5 kan arbejde med LIGE det jeg allerhelst ville. Uhh jeg glæder mig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.