Anonym skriver:
Hej ...
Jeg fik et brev af posten idag fra sygehuset med en tid til "GYNÆKOLOGISK AMBULATORIUM" hvor der skrev at jeg vil blive undersøgt af en læge (gynækologisk undersøgelse og måske en scanning) og der vil i samråd med dig taget stilling til behov for yderligere behandling/undersøgelse..
MEN hva er det for nogle yderligere behandling/undersøgelser?
Jeg snakkede jo med min lægen om graviditeten i tirsdag hvor det blev bekræftet at jeg er gravid samt at jeg ville beholde det og det synes han også at jeg skulle .. Så jeg forstår ikke helt var de mener ?!
Hilsen mig - som håber at nogen kan hjælpe mig ..
Er nok en alm undersøgelse/scanning.
Men vil sige her i Randers går de meget op i hvis man er ung at man får en snakk osv hvis man får barn lige efter hinanden. Da jeg fik Emil var jeg faktisk til samtale om gratis spiral for ikke at blive gravid med det samme.
Så hvis det ik er alm er det måske for at sikre at det er det du vil osv og så fordi det er så hurtig efter. Men nervøs skal du ikke være for de kan ikke bestemme noget kun give råd og give dig en god snak om det hele 
Jeg fik i hvert fald noget ud af det, fik dog ikke spiral da jeg mener jeg selv godt kan styre det hehe 
Anmeld