Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone H. skriver: Tillykke
Tillykke
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved 2 er du bestået - det svarer til det gamle 6-tal.
Et 4 tal svarer til det gamle 7-tal, 7 svarer til 8-9, 10 er 10, mens 12 svarer til 11-13.
Håber det er gået godt for dig
- kan se at jeg også var aaaalt for langsom....
Michala skriver: Ved 2 er du bestået - det svarer til det gamle 6-tal. Et 4 tal svarer til det gamle 7-tal, 7 svarer til 8-9, 10 er 10, mens 12 svarer til 11-13. Håber det er gået godt for dig
Det er gået helt super
læseprøven var også monster svær! sagde min lærer også til mig, og han synes jeg havde gjort det godt, for jeg har ikke været så meget i skole, fordi der har været så meget lort, og han var meget imponeret. men sagde også han vidste jeg kunne
Dennis'sPige<3 skriver: Tak for jeres svar Så det jo mega dejligt så har jeg bestået, 2, i læse prøve, og har fået 7 i stil og diktak efter den nye skala
Tak for jeres svar
Så det jo mega dejligt så har jeg bestået, 2, i læse prøve, og har fået 7 i stil og diktak efter den nye skala
Sådan Godt gået..
Tillykke med det fine resultat
tillykke! hvor dejligt at kunne holde weekend med beståede eksamener i bagagen
hvad er læseprøven for noget? jeg kan ikke huske der var sådan en da jeg gik i folkeskole
Tjuhl skriver: tillykke! hvor dejligt at kunne holde weekend med beståede eksamener i bagagen hvad er læseprøven for noget? jeg kan ikke huske der var sådan en da jeg gik i folkeskole
det var kun terminsprøve men jeg får nok de samme karaktere i den rigtige eksamen.
i læseprøve skal man læse, og så svare på nogen spørgsmål dertil bagefter. man får kun en halv time, så man skal være pæn hurtig, for det er et ark med 5 opgaver.. og de er lange..
og tak
Tandfeen i forklædning skriver: Sådan Godt gået.. Tillykke med det fine resultat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128