Jeg synes ikke, at jeg kan sammenligne 1. og 3. trimester for mit vedkommende, fordi det for mig er forskellige ting. Godt nok er trætheden vendt tilbage, men det er nu kun naturligt nok, når man tænker på, hvor meget kroppen arbejder for tiden, og vægten og maven er begyndt at være en belastning for led og krop i det hele tage, og så driller min iskiasnerve, men jeg ville ikke bytte det for første trimester, af flere grunde, jeg er bare så dårlig til kvalme, der kan jeg bedre håndtere smerter i ryggen, og nu er jeg jo meget tættere på, så det er lettere at overskue og jeg kan mærke den lille, hvilket er dejligt. Så generelt, så er der selvfølgelig mange gener, men de er lidt lettere at overskue, i mit tilfælde
Jeg tror, at det er meget forskelligt, og jeg er så heldig, at jeg har fri, så jeg kan få slappet en masse af, og det hjælper. Jeg har også en kronisk sygdom, som normalt gør mig kronisk træt og giver mig smerter hver dag, den sygdom har graviditeten holdt borte, og det alene gør, at jeg ikke vil brokke mig, og trætheden jeg har nu, er ligesom den jeg plejede at have før
Som jeg sagde til lægen til 3. tjek, så har jeg aldrig haft det så godt før, som mens jeg har været gravid 
Camilla 31+6
Anmeld