3. trimester??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Og mht. strækmærkerne...

Mine kom i uge 18 og frem til uge 30... Men de er sjovt nok ikke blevet større, rødere eller lign. Så måske får jeg ikke flere???

Kan være heldet også er med dig der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Koen.

Sabrina17 skriver:

Hejsa.. Jeg er i uge 35 og jeg er træææææææt og udmattet og gider næsten ikke længere

Maven er tung, træls og belastende! Jeg føler mig som en kæmpe elefant

Jeg har bækkenløsning i slem grad og plukveer der kommer hver dag, mange gange!

Derudover har jeg lige været hos lægen idag, uge 35 tjek, og hun siger han ikke varer længe før han kommer, da han allerede ligger klar og presser på.. skal så siges, at læge og jordmoder har sagt han kommer før tid i 6 uger nu

Så i mit tilfælde er 3. trimester meget værre end de 5 måneder hvor jeg havde kvalme døgnet rundt (De første 5 mdr. af graviliteten) ...

MEN det er slet slet SLET ikke sikkert det samme sker for dig!!! Så bare rolig..

Hver gravilitet er anderledes

Knus Sabrina 34+2, som ligger i sengen med computeren, mens kæresten laver te til mig, så jeg kan slappe lidt af

Lyder bestemt ikke som en drøm
Men heldigvis er der ikke længe til terminen, og når først vidunderet er kommet ud, tænker man at det var besværet værd

men for at jeg slipper let igennem 3. trimester, ville være herligt..

Held og lykke med det hele

Anmeld

22. januar 2010

Koen.

Sabrina17 skriver:

Og mht. strækmærkerne...

Mine kom i uge 18 og frem til uge 30... Men de er sjovt nok ikke blevet større, rødere eller lign. Så måske får jeg ikke flere???

Kan være heldet også er med dig der

Ja for har rigeligt på bagdel og brysterne, så synes ikke der behøver komme flere

Anmeld

22. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tanjaj19 skriver:

Lyder bestemt ikke som en drøm
Men heldigvis er der ikke længe til terminen, og når først vidunderet er kommet ud, tænker man at det var besværet værd

men for at jeg slipper let igennem 3. trimester, ville være herligt..

Held og lykke med det hele

Nej, det er ved at være hårdt

Men ja, jeg glæder mig til babyskatten kommer ud til mor og far

Jeg vil også for du slipper let gennem 3. trimester...

og mange tak, i lige måde

Anmeld

22. januar 2010

Koen.

Sabrina17 skriver:

Nej, det er ved at være hårdt

Men ja, jeg glæder mig til babyskatten kommer ud til mor og far

Jeg vil også for du slipper let gennem 3. trimester...

og mange tak, i lige måde

Kan jeg godt forstå

Og takker

Anmeld

23. januar 2010

LR85

Jeg er selv 36 + 2

Og glæd dig, det er fantastisk.

Ja man er mere træt, men man har jo barsel, så har jo tid til en lur i løbet af dagen, som jeg uden tvivl synes man skal benytte sig af.

Jeg var i byen i går med veinderne, bare stille og roligt, ude og danse lidt og hygge os til kl 4 i nat. Det er dejligt stadig at have et liv selvom man selvfølgelig er blevet lidt stor og besværet.

Jeg stråler og nyder livet i maven som bobler rundt derinde.

Ikke noget kvalme eller halsbrænd til mig, bare lidt træt og selvfølgelig spændt.

Glæd dig, og nyd det

Anmeld

23. januar 2010

Valle81

3. trimester er MEGET forskelligt fra kvinde til kvinde og fra graviditet til graviditet:0)

Min første graviditet var en drøm. Ingen gener eller problemer. 3 trimester var så let som ingentin. Havde ingen kvalme, træthed eller andet. En smule halsbrand, men intet at skrive hjem efter:0) Kan nævne at jeg 14 dage inden jeg skulle på barsel(4 uger før) arbejde 212 timer i en kundeservice i en Bilka midt i julestresset, og det voldede mig ingen problemr.

Men denne gang, jeg siger dig. Ondt alle steder, søvnleshed selvom jeg er så træt jeg føler jeg kunne stå op at sove, ondt i alle led, meget ondt  lænden, halbrand som en i hel...., og jeg kunne blive ved:0( Så det er en total modsætning, og det har virkelig overrasket mig og taget meget hårdt på mig.

Er nu syemeldt med alt for mange plukveer og bækken/lændesmerter.

Skal dog nævne at jeg stadig nyder og elsker at være gravid. Synes det er så fantastisk, og 2. gang er det endnu mere specielt, da man er mærker sin krop meget bedre end første gang:0)

Christina

32+5

Anmeld

23. januar 2010

Ox.

Jeg synes 3 var værre end 1, jeg fik kvalmen, opkasten og trætheden tilbage, og så blev der lige smidt slemme plukkeveer, bækkenløsning og mange andre ting oveni, så den var lang

Anmeld

23. januar 2010

Dictes mor

Jeg synes ikke, at jeg kan sammenligne 1. og 3. trimester for mit vedkommende, fordi det for mig er forskellige ting. Godt nok er trætheden vendt tilbage, men det er nu kun naturligt nok, når man tænker på, hvor meget kroppen arbejder for tiden, og vægten og maven er begyndt at være en belastning for led og krop i det hele tage, og så driller min iskiasnerve, men jeg ville ikke bytte det for første trimester, af flere grunde, jeg er bare så dårlig til kvalme, der kan jeg bedre håndtere smerter i ryggen, og nu er jeg jo meget tættere på, så det er lettere at overskue og jeg kan mærke den lille, hvilket er dejligt. Så generelt, så er der selvfølgelig mange gener, men de er lidt lettere at overskue, i mit tilfælde Jeg tror, at det er meget forskelligt, og jeg er så heldig, at jeg har fri, så jeg kan få slappet en masse af, og det hjælper. Jeg har også en kronisk sygdom, som normalt gør mig kronisk træt og giver mig smerter hver dag, den sygdom har graviditeten holdt borte, og det alene gør, at jeg ikke vil brokke mig, og trætheden jeg har nu, er ligesom den jeg plejede at have før Som jeg sagde til lægen til 3. tjek, så har jeg aldrig haft det så godt før, som mens jeg har været gravid

Camilla 31+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.