Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi fik svar fra den nye bank i dag at de gerne ville låne os pengene til huset ! så nu kan vi flytte ind i februar
Ville ikk rigtigt noget med dette indlæg, bare fortælle alle hvor glad jeg er !
Lone 28 +3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone H. skriver: Vi fik svar fra den nye bank i dag at de gerne ville låne os pengene til huset ! så nu kan vi flytte ind i februar Ville ikk rigtigt noget med dette indlæg, bare fortælle alle hvor glad jeg er ! Lone 28 +3
Og det er der masser af plads til herinde.
Tusind mange gange tillykke med det nye hus.
Leneur skriver: Og det er der masser af plads til herinde. Tusind mange gange tillykke med det nye hus.
Mange tak
Ejjjj...fantastisk...STORT tillykke...det bliver en god weekend, hva..
tanjaj19 skriver: stort tillykkeEr så glad på dine vegne
stort tillykkeEr så glad på dine vegne
Mange tak det har vi os bare ventet på siden vi fik af viden vi ikk kunne komme i lejligheden alligevel
Eva skriver: Ejjjj...fantastisk...STORT tillykke...det bliver en god weekend, hva..
Ja det bliver det
Mange tak, Glæder mig helt vildt
Lone H. skriver: Mange tak det har vi os bare ventet på siden vi fik af viden vi ikk kunne komme i lejligheden alligevel
tanjaj19 skriver: Så er det også super dejligt med sådan en nyhedSå kan i komme på plads inden den lille kommer
Så er det også super dejligt med sådan en nyhedSå kan i komme på plads inden den lille kommer
Ja nemlig
Det er da en dejlig nyhed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128