Godmorgen Jeanne...
Tror du misforstod mig :) - det var ikke føste dag, kun første dag efter 3 uger hjemme hos mig...(pga. strejken)
Han fik plads i børnehave d.1 feb. men er først startet for alvor i går, altså først nu er han begyndt at sove der over....
Det gik fint, han var super glad da jeg hentede ham og der havde intet været hele dagen, spist alt sin mad og sin frugt om eftermiddagen og leget med alle de små søde venner:) Og nu her hvor jeg afleverede ham, løb han selv ind til bænken hvor de vinker og råbte hej hej mor... - store dreng....(L)
Grunden til han er startet i børnehave nu er fordi de i Guldborgsund kommune har valgt at tilbyde børnene en plads i en små børns gruppe fra de er to år... de er 10 børn i hans børnehave og det er blevet super godt nu, i starten var jeg ikke så tilfreds med det hele, men de valgte også at åbne op halvfædigt, da de manglede at få bygget det sidste på... men nu er de stort set færdige og der er kommet meget mere ro på der over.... - Så jeg er glad for vi trak den lidt... :)
Knus Pia, som for første gang i 9 år har afleveret børn som de første:-o... De glædet sig helt vildt til at skulle spise morgenmad der over, det har ingen af dem prøvet før :)
TAK Jeanne fordi du spurgte til Mads...(L)
Anmeld