Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja her er så en lille opdatering fra idag efter jeg var på sygehuset til undersøgelse,!først sku jeg ha taget blodtryk, og det var heldigvis ikke for højt idagså sku jeg lave en midtvejs stråle urinprøve og der var spor a protein, men det var slet ingenting sagde den rare læge,, pyhaa jeg blev så scannet og den lillemand vejer hele 2900gr og lå rigtig og sov trygt og godt i mors mave..vi fik a vide a han kommer til a ligne sin far da manku se det på knogleformen (eller hva det hedder)$ i hans ansigtalt i alt så det hele bare super godt ud, og har fået taget blodprøver og får kun svar hvis der er noget at sejeg så vist lidt sløj ud på et tidspunkt for fik a vide hvis jeg blev dårlig sku ljeg ligge mig på siden, har stadig rigtig meget hovedpine, men nu ved vi a dt ikk skyldes mulig svangerskabsforgiftningmen fik jeg det dårliger på noget tidspunkt skulle jeg ikke tøve med a ring til FG og jeg ska så til kontrol hos min JDM i næste uge.jeg er så glad for a vi har fået vished om a der ikke er noget galtsys bar lii jeg ville fortælle det!€
natascha-- som er meget meget træt men meget meget lykkelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt, søde
Sådan! Slap du bare af nu og nyd den sidste del af graviliteten
Knus Sabrina 34+2
Sabrina17 skriver: Hvor dejligt, søde Sådan! Slap du bare af nu og nyd den sidste del af graviliteten Knus Sabrina 34+2
fik jeg oss a vide, a nu sku jeg være go ved mig selv og slappe a, for det var efterhånden en stor belsatning a være så højgravid.. puhhmen nu har jeg da lii sovet 2 timer på sofaen, rigtig dejligt, og sikke en utrolig sød overlæge.han sagde til mig a nu måtte jeg snart komme igen og føde en rigtig dejlig baby
Jeg læste godt dit andet indlæg igår! Hvor dejligt at alt r som det skal være med lillemanden Der er ikke noget mere forfærdeligt end at gå og frygte at noget er galt med de små!
Må jeg have lov at spørge hvad dit blodtryk var da de forleden sagde at det var meget højt?
Ansemusen skriver: Jeg læste godt dit andet indlæg igår! Hvor dejligt at alt r som det skal være med lillemanden Der er ikke noget mere forfærdeligt end at gå og frygte at noget er galt med de små! Må jeg have lov at spørge hvad dit blodtryk var da de forleden sagde at det var meget højt?
ugg kan ik huske det, men det var ikk sky højt men bare for højt sagde jdm..idag var der ingenting, så kan være fordi jeg havde været stresset måske..men ja er glad for a der ikke er noget, så nu kan jeg slappe a og håbe han snart vil komme ud til os
tasse skriver: ja her er så en lille opdatering fra idag efter jeg var på sygehuset til undersøgelse,!først sku jeg ha taget blodtryk, og det var heldigvis ikke for højt idagså sku jeg lave en midtvejs stråle urinprøve og der var spor a protein, men det var slet ingenting sagde den rare læge,, pyhaa jeg blev så scannet og den lillemand vejer hele 2900gr og lå rigtig og sov trygt og godt i mors mave..vi fik a vide a han kommer til a ligne sin far da manku se det på knogleformen (eller hva det hedder)$ i hans ansigtalt i alt så det hele bare super godt ud, og har fået taget blodprøver og får kun svar hvis der er noget at sejeg så vist lidt sløj ud på et tidspunkt for fik a vide hvis jeg blev dårlig sku ljeg ligge mig på siden, har stadig rigtig meget hovedpine, men nu ved vi a dt ikk skyldes mulig svangerskabsforgiftningmen fik jeg det dårliger på noget tidspunkt skulle jeg ikke tøve med a ring til FG og jeg ska så til kontrol hos min JDM i næste uge.jeg er så glad for a vi har fået vished om a der ikke er noget galtsys bar lii jeg ville fortælle det!€ natascha-- som er meget meget træt men meget meget lykkelig
Pyha godt og høre søde....
Sikke en dag.Men godt der ikke er nået i prøverne osv..
Knus Henriette
en ikke nået om en mere terminsdato ind 1-15 feb søde??.
tænker hvis han vejer 2900 nu så er han da stor den 15 feb.jeg tro mere på den 1 feb...
Henriette.S.J. skriver: Pyha godt og høre søde.... Sikke en dag.Men godt der ikke er nået i prøverne osv.. Knus Henriette
ja er så glad, nu trøster jeg bare lillemanden lidt fordi han hopper rundt derinde han har nemlig hikke*det har været noget a en dag, men nu er vi helt rolige og klar til han kommer<3
Henriette.S.J. skriver: en ikke nået om en mere terminsdato ind 1-15 feb søde??. tænker hvis han vejer 2900 nu så er han da stor den 15 feb.jeg tro mere på den 1 feb... Knus Henriette
han er 2900gr nu og jeg sys oss der er ret stort hvis han virkelig vil vente til 15feb så ender han jo med a bli kææmpe hehehar sagt han gerne må komme på søndag det kyder som en go dag
Hvor er det bare super dejligt at høre!
Har bare tænkt på dig idag.
Og hvor er det godt at i kunne få at vide han ligner sin far
Er virkelig glad på dine vegne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128