Weekend skitur???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.725 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

mor_sabina

Hej alle.

Jeg overvejer om jeg skal give manden en weekendtur på ski i fødselsdagsgave.

Jeg tænkte vi kunne køre selv fredag og stå lørdag og kør hjem igen søndag.

Synes bare ike jeg kan finde noget

Nogen der har ideer eller har prøvet det før?

Kram Sabina- der virkelig gerne vil på ski NU...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Mca<3

mor_sabina skriver:

Hej alle.

Jeg overvejer om jeg skal give manden en weekendtur på ski i fødselsdagsgave.

Jeg tænkte vi kunne køre selv fredag og stå lørdag og kør hjem igen søndag.

Synes bare ike jeg kan finde noget

Nogen der har ideer eller har prøvet det før?

Kram Sabina- der virkelig gerne vil på ski NU...

Vallåsen i sverige ,, billigt og nemt   self. an på hvor man bor

Anmeld

22. januar 2010

mor_sabina

Mammi ,,, skriver:

Vallåsen i sverige ,, billigt og nemt   self. an på hvor man bor

Kender du et bureau? Måske et link?

Anmeld

22. januar 2010

Mca<3

mor_sabina skriver:

Kender du et bureau? Måske et link?

http://www.skirejser.net/sverige,vallaasen.php  her er der flere muligheder

Anmeld

26. januar 2010

mor_sabina

Mammi ,,, skriver:

http://www.skirejser.net/sverige,vallaasen.php  her er der flere muligheder

Mand det lyder lækkert. Men hvor finder jeg priserne?

Jeg havde forestillet mig at køre fredag aften, og så kunne vi stå lørdag og køre hjem søndag. Kun fordi jeg ville tage afsted som total overraskelse og uden lillemanden.

Lyde det skørt?

Anmeld

26. januar 2010

Sofia

Hvis det skal være billigt så har jeg hørt rigtig godt om Tjekkiet!! Kender en der lige har tilbragt 4 dage dernede og det var prima til en kort skitur. Jeg tager selv otte dage til Østrig - glæder mig. Håber du finder noget godt.

Anmeld

26. januar 2010

mor_sabina

ViolaFie skriver:

Hvis det skal være billigt så har jeg hørt rigtig godt om Tjekkiet!! Kender en der lige har tilbragt 4 dage dernede og det var prima til en kort skitur. Jeg tager selv otte dage til Østrig - glæder mig. Håber du finder noget godt.

Jeg havde en lille plan om at give manden en weekend i fødselsdagsgave, kun for os. Derfor ville jeg bare tage på ski en dag så jeg kunne vise ham det og vi kunne hygge os, men synes det er for længe uden den lille endnu.

Er det helt fjollet kun en dag og kan man overhovet komme afsted for billige penge?

Anmeld

26. januar 2010

Sofia

Hvis du kun mener 1 dag på ski - så synes jeg det er meget kort tid. Især fordi et 1.dags liftkort generelt er dyrt, i forhold til at købe til flere dage, og også fordi jeg jo synes det er fedt at stå på ski, og den første dag skal man lige ind i det igen osv, og sæt nu vejret er dårligt lige netop den ene dag, så har I ikke chance for at få en god pudder dag.. Men derfor kan det selvfølgelig sagtens være hyggeligt. Man kan få en 4 dage skitur til Tjekkiet for ca 1600 pr mand + skileje. Jeg synes det er billigt. Men ellers kunne du jo overveje at leje en hytte i Norge eller en ødegård i Sverige, så kan I køre derop og nyde ild i pejsen og sneen - evt. et sted hvor I kan stå lidt på langrend. 

Anmeld

26. januar 2010

Mca<3

mor_sabina skriver:

Mand det lyder lækkert. Men hvor finder jeg priserne?

Jeg havde forestillet mig at køre fredag aften, og så kunne vi stå lørdag og køre hjem søndag. Kun fordi jeg ville tage afsted som total overraskelse og uden lillemanden.

Lyde det skørt?

nææ det lyder da fint , min datter plejer at tage derop om morgenen og hjem igen samme dag ,,  Der er 1 times kørsel fra helsingborg ,,  Hmm priser ved jeg ikke da hun kun plejer at tage afsted en enkelt dag ,,

Anmeld

26. januar 2010

mor_sabina

Mammi ,,, skriver:

nææ det lyder da fint , min datter plejer at tage derop om morgenen og hjem igen samme dag ,,  Der er 1 times kørsel fra helsingborg ,,  Hmm priser ved jeg ikke da hun kun plejer at tage afsted en enkelt dag ,,

Hey, det var en hyggelig ide. Har du nogen ide om hvordan skileje og liftkort er for en dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.