Mælk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Anonym trådstarter

Siden min datter var 7 mdr. har jeg ofte givet hende sødmælk i sutteflaske eller tudkop, for at være sikker på hun fik nok at drikke... også vand.

I dag er hun 1½ år og jeg gør det stadig ret tit, men forsøger at give hende mest i kop. Hun vil gerne drikke af kop, men så synes jeg bare ikke hun drikker ret meget.

Er det forkert at give mælk i flasken -hun er ikke afhængig af den, det er kun for at være sikker på hun får nok-?

Jeg ved godt det er bedst at undvære flaske for tænderne, men er det usundt at få mælken på den måde... Tænker nok mest på da hun var 7 mdr. i forhold til proteiner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Pige2009

Hvad med at købe en smart vanddunk til hende i stedet, hvis I er nogen steder. Jeg synes det er lidt mærkeligt, hvis jeg ser et halvstort barn med sutteflaske med eksempelvis saftevand i.

Ellers giv hende vand/mælk i en kop eller glas.

K.h. Linda

Anmeld

23. januar 2010

Anonym trådstarter

Linda2009 skriver:

Hvad med at købe en smart vanddunk til hende i stedet, hvis I er nogen steder. Jeg synes det er lidt mærkeligt, hvis jeg ser et halvstort barn med sutteflaske med eksempelvis saftevand i.

Ellers giv hende vand/mælk i en kop eller glas.

K.h. Linda

Tak for svar, men det var ikke så meget det der interesserede  mig. Mere om det ligefrem er skadeligt at give sødmælken i flaske pga. proteinen i mælk og hendes nyrer. Tænker især i forhold til da hun var 7 mdr.

Anmeld

23. januar 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Tak for svar, men det var ikke så meget det der interesserede  mig. Mere om det ligefrem er skadeligt at give sødmælken i flaske pga. proteinen i mælk og hendes nyrer. Tænker især i forhold til da hun var 7 mdr.

Der må jeg melde pas, men prøv at snakke med din SP om det

Anmeld

23. januar 2010

Anonym trådstarter

Linda2009 skriver:

Der må jeg melde pas, men prøv at snakke med din SP om det

Ja, det vil jeg prøve, hvis ikke der nogle kloge-åger herinde, som lige præcis ved noget om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.