Hvad skete der lige der? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste aftalte rigtig vi skulle hygge alene sammen idag også fordi jeg ikke orkede det helt store, men at det bare skulle være os to og att jeg skulle lave god mad. Så gør han som  nået af det forste idag ned og laver scooter, okay det kunne lige gå en halv time, da han så endelig kommer op efter en time siger han at hans far lige kommer forbi og hjælper ham med nået, men jeg for min kæreste til og love at det går hurtigt og at vi ikke skal til og ud til hans forældre, for hver gang vi er derude, så står de ude i stalden i kulden i mindst 3 timer og laver scooter, og jeg står og fryser og kigger på, jeg kan ikke gå ind for jeg kan ikke så godt med hans familie. Men han lover højt og helligt at det går hurtigt og så skal vi hygge resten af dagen, fint siger jeg men hvis jeg ikke kan stole på det og du gør det alligevel, så beviser du at jeg ikke kan stole på dig og at vi ikke er klar til og prøve og blive forældre.

Nå men så kommer hans far og de når lige og snakke et par minuter og så forslår hans far at de skal lave det der hjemme hos dem og så skal vi da lige spise med, og så led som min kæreste er så siger han jo selvfølgelig ja det kunne da være hygeligt lad os det, maden kan jo holde sig til imorgen?!

HVAD?! Jeg føler mig bare til grin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Sisley

Hmmm ja det var da ikke særlig sødt af ham... Konfronterede du ham med det? Kunne du eventuelt bare blive hjemme (ved godt det ikke er det fedeste, når I skulle have hygget, men så slipper du da for dem du ikke kan holde ud at være sammen med)

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Anonym skriver:

Men han lover højt og helligt at det går hurtigt og så skal vi hygge resten af dagen, fint siger jeg men hvis jeg ikke kan stole på det og du gør det alligevel, så beviser du at jeg ikke kan stole på dig og at vi ikke er klar til og prøve og blive forældre.

Føler du/I jer så klar til sammen at blive forældre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.