Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har lige et spørgsmål.Hvordan sætter i figurene fast på MMF'en?ligger man bare dem ovenpå? Eller giver man det et eller andet??knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis det er figurer af plastik, så kan du bruge RI..
Er det af MMF, så er vand eller æggehvide fint... Men brug meget lidt, ellers render det ned af overtrækket...
Anasmor skriver: Hvis det er figurer af plastik, så kan du bruge RI.. Er det af MMF, så er vand eler æggehvide fint... Men brug leget lidt, ellers render det ned af overtrækket...
Er det af MMF, så er vand eler æggehvide fint... Men brug leget lidt, ellers render det ned af overtrækket...
tusinde tak for hjælpen
Kruse90 skriver: har lige et spørgsmål.Hvordan sætter i figurene fast på MMF'en?ligger man bare dem ovenpå? Eller giver man det et eller andet??knus
Jeg sætter mine ting fast med en lille smule vand
Er du i gang med prøven? Jeg er i gang med min "Hello Kitty" kage... tror den bliver god
Krammer
Sku´det være en anden gang
Anasmor skriver: Hvis det er figurer af plastik, så kan du bruge RI.. Er det af MMF, så er vand eller æggehvide fint... Men brug meget lidt, ellers render det ned af overtrækket...
RI? Hvad er det?
TbCp skriver: RI? Hvad er det?
Royal icing... glasur lavet af past. æggehvider og sigtet flormelis
mariamiss6 skriver: Royal Icing
Royal Icing
Arrhhhh tak
Det har jeg ikke lige forsøgt mig med endnu, skal vist lige lære alle de forkortelser, min mand fniser stadig når jeg siger jeg skal lave kage med MMF
TbCp skriver: Arrhhhh tak Det har jeg ikke lige forsøgt mig med endnu, skal vist lige lære alle de forkortelser, min mand fniser stadig når jeg siger jeg skal lave kage med MMF
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128