Vi skal ha den BEDSTE grønsagslasagne. Elsker bare denne udgave mums 
Jeg putter lidt forskelligt i som aubergine, selleri, porre. gulerødder, broccoli, champigoner, rødvin og så selvf. lidt oksekød. Så skal det hele bare stå og små smirer hele dagen og så er det bare guf guf i aften. Og der skal selvfølgelig hjemmelavet bechamelsauce i mellem pladerne og lidt ost på toppen som prikken over i'et. Føler mig lidt som en lille husmor, men det er jeg vel også
Så ska vi ha god salat til med hjemmelavet dressing og et glas rødvin (flasken er jo allerede åben)
Min mor kommer her i eftermiddag. Hun skal nemlig passe Niklas Emil fra lørdag til søndag for Morten og jeg skal nemlig på wellness ophold (det ophold jeg gav Morten i julegave) Glæder mig rigtig meget, men synes godt nok det blir underligt at skulle være væk fra Niklas Emil og så netop lige nu hvor han øver sig så meget i at gå, suk
men nå.... det er jo også sundt for Morten og jeg at få lidt alenetid sammen 
Det er jo på Comwell i Kolding vi skal være så søndag inden vi kører fra byen skal vi lige en smut forbi vores kære venner der bor i Kolding. Glæder mig til at se Rebekka med stoooor mavse. De venter barn og hun/de er 8 mdr henne 
Vil ønske jer alle en rigtig skøn weekend 
Anmeld