hjælp... min ananas creme, vil ikke blive rigtig ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

eliasogmor

stift.. eller hvad man lige siger den er stadig meget flydende..hva gør jeg..skal til at samle kagen nu???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

eliasogmor

slet ingen der ved noget????

Anmeld

22. januar 2010

ekzunz

Er det opskriften fra opskrifts-tråden - eller hvordan har du lavet den?

Anmeld

22. januar 2010

Anasmor

Har du blandet fløden i, før du lod frugtblandingen stivne lidt ?.. (ananas og husblas)...  for så kan den godt have svært ved at stivne op...

Anmeld

22. januar 2010

eliasogmor

Znuzke skriver:

Er det opskriften fra opskrifts-tråden - eller hvordan har du lavet den?

ja det er den fra hæftet, med mel og ananas saft... den virker i hverfald ikke...

Anmeld

22. januar 2010

eliasogmor

Anasmor skriver:

Har du blandet fløden i, før du lod frugtblandingen stivne lidt ?.. (ananas og husblas)...  for så kan den godt have svært ved at stivne op...

det var den anden opskrift jeg brugte.... men det hele gik helt galt både cremen og overtræk..... har næsten lyst til bare at lave en lagkage nu..men har brugt næsten 300 kr på den anden.. meget øv....

Anmeld

22. januar 2010

Anasmor

Nej hvor ærgeligt.. ja det er dyrt at lave kage....

Anmeld

22. januar 2010

ekzunz

eliasogmor skriver:

ja det er den fra hæftet, med mel og ananas saft... den virker i hverfald ikke...

Den har jeg ikke prøvet. Tror du ikke man kan putte noget husblas i???

Det løber bare hurtigt op når man laver kager....de koster en mindre formue at lave....

Anmeld

22. januar 2010

Bondepigen

eliasogmor skriver:

stift.. eller hvad man lige siger den er stadig meget flydende..hva gør jeg..skal til at samle kagen nu???

Altså nu ved jeg ikke, for jeg har ikke selv prøvet det, men min niece oplevede engang at hendes creme ikke ville blive stift, og hun tænkte at den var jo alligevel ødelagt, hvis den ikke stivnede, så hun kunne ligeså godt prøve at varme den igen og komme lidt maizenamel i... og se hvad der skete, og det blev vist ok...

Hvor meget hun brugte ved jeg desværre ikke?? Og har ikke mulighed for at kontakte hende her i dag...

Men mon ikke du skulle prøve med lidt... Den er jo ikke til at bruge alligevel, som den er nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.