Er i tvivl om testning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..

Min cyklus er somregl mellem 50-75 dage hver gang, så der for har jeg haft svært ved og vide hvornår jeg burde teste både ÆL og g-test..

er idag på 24. dag i denne cyklus og har igår og idag haft en smule brunlig udflåd hen over hele dagen..

Men hvad siger i piger, hvornår tror i jeg burde teste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Ansemusen

MaleneS skriver:

Hej piger..

Min cyklus er somregl mellem 50-75 dage hver gang, så der for har jeg haft svært ved og vide hvornår jeg burde teste både ÆL og g-test..

er idag på 24. dag i denne cyklus og har igår og idag haft en smule brunlig udflåd hen over hele dagen..

Men hvad siger i piger, hvornår tror i jeg burde teste?

Altså ÆL er som regel 14 dage før første mens.dag. Så hvis nu du starter omkring dag 30 for at være sikker (nogle har ÆL tidligere og din cyklus, når den er så uregelmæssig som den er, kunne også pludselig være kortere end 50 dage). Det er selvfølgelig ret dyrt at skulle teste i så mange dage, men så når du evt. får en positiv ÆL-test, kan du måske forkorte testperioden næste gang til omkring det tidspunkt, hvis ikke du bliver gravid altså  Og graviditetstest er jo så efter dag 50.

Anmeld

21. januar 2010

Kløver

hej der

kender det, min cyklus ligger ca på 5-6 uger hver gang, nu er jeg begyndt ved zoneteraputen for at se om hun kan hjælpe med at få den kortet lidt ned, så den bliver mere normal.

jeg tog en måned hvor jeg testede fra første dag indtil der var gevinst og gav et pejlemærke for hvornår min ÆL lå henne cirka i løbt af perioden, men er nået til at de er svære at bruge de teste, så vil prøve et par gange nu slet ikke bruge ÆL testene, og så først teste G.test hvis mentruationen ikke er kommet efter 6½-7 uger så jeg er sikker på jeg virkelig er gået over tid

held og lykke

Anmeld

22. januar 2010

chakrahealer

du kan tjekke dit udflod - tjek det flere gange om dagen.  når det begynder at blive cremet eller mælkeagtigt er der ikke så langt tid til ægløsning, når det er æggehvideagtigt og kan strækkes i tråde mellem to fingre er ægløsningen lige op over. læs mere om at tjekke udflod på min-mave.dk

på denne måde lærer du hurtigt din cylus at kende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.