Hvordan føles det hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Altså, det med sparkene!?!   Jeg synes min baby sparker på en lidt mystisk  måde nogle gange.. For det meste er det et bank eller en glidende bevægelse, men ind imellem så er det lige som om den banker på.. Så'n 3-4 gange hurtigt efter hinanden!! Jeg kan ik helt forstille mig oppe i mit hovede, hvordan den skulle gøre det!?

Bortset fra det, er det jo vildt dejligt og bekræftende, når man lige får en lille hilsen inde fra!

Stine 25+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

quity

Det kunne godt lyde til at det er hikke den bette har når det går hurtigt. Sådan har det i hvert fald været ved begge af mine børn

Anmeld

21. januar 2010

quity skriver:

Det kunne godt lyde til at det er hikke den bette har når det går hurtigt. Sådan har det i hvert fald været ved begge af mine børn

Jamen, går det så hurtigt? Det er 3-4 bank, på et sek.!!

Anmeld

21. januar 2010

quity

Tilmeldt skriver:

Jamen, går det så hurtigt? Det er 3-4 bank, på et sek.!!

nej okay ik 3-4 bank pr sek., men der kom mange bank hurtig efter hinanden over en periode. Minder lidt om hvis man selv har hikke

Anmeld

21. januar 2010

dorthemus

Jeg synes det føles som små indvendige prutter  Og de kommer også i serier nogle stykker af gange...det føles sjovt

Dorthe

22 + 4

Anmeld

21. januar 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Jeg synes det føles som små indvendige prutter  Og de kommer også i serier nogle stykker af gange...det føles sjovt

Dorthe

22 + 4

Ja også her, når det ikke er så hårdt og jeg ikke ligger ned, så føles det også som luft i maven der springer som en prut. Bare meget tydeligere og uden at der kommer en prut ud i den anden ende selvfølgelig *griner* Føler vildt mystisk, han har næsten lige gjort det! Hov der var den igen

Selve sparkene føles som spark, forholdsvis hårde og så man kan se det på maven.

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hihi jeg kan godt nikke genkendende til det med den indvendige prut... Men på det sidste har der været flere og flere af de glidende bevægelser og enkelt gange har det føltes lidt som om han lå og "pillede" lidt ved et eller andet indeni -  det kildede ligesom på det samme lille sted nede i bækkenet som små fingre... Så jeg tænkte "det er da lille Bum der ligger og nulrer med et eller andet derinde" uden overhovedet at overveje om det var realistisk

Anmeld

21. januar 2010

Ansemusen

Nu vi er ved det, er der så nogen der ved hvordan det føles for DEM? Altså hvis vi kan mærke dem udefra kan de vel også mærke os, eller? Jeg er begyndt at massere maven sådan lidt hårdt og prikke lidt til ham indimellem, og han svarer ofte præcis samme sted som jeg prikker. Gad vide om de kan lide at blive masseret derinde..?

Anmeld

21. januar 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Nu vi er ved det, er der så nogen der ved hvordan det føles for DEM? Altså hvis vi kan mærke dem udefra kan de vel også mærke os, eller? Jeg er begyndt at massere maven sådan lidt hårdt og prikke lidt til ham indimellem, og han svarer ofte præcis samme sted som jeg prikker. Gad vide om de kan lide at blive masseret derinde..?

Det er jeg helt sikker på, at de kan...har også læst et sted at de mærker berøring tidligt, før de kan høre...så jeg går også og aer mavsen hele tiden

Anmeld

21. januar 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Hihi jeg kan godt nikke genkendende til det med den indvendige prut... Men på det sidste har der været flere og flere af de glidende bevægelser og enkelt gange har det føltes lidt som om han lå og "pillede" lidt ved et eller andet indeni -  det kildede ligesom på det samme lille sted nede i bækkenet som små fingre... Så jeg tænkte "det er da lille Bum der ligger og nulrer med et eller andet derinde" uden overhovedet at overveje om det var realistisk

En lille Prins Pilfinger  Han undersøger nok bare tingene derinde..et eller andet skal de jo få tiden til at gå med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.