Plukveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

M.O.A.R.

Hej Tøser!

Her til aften har jeg haft nogle nærmest spændinger i den nederste del af maven, og de har i hvert fald kunne mærkes, ikke voldsom smerte, men det gjorde ondt.

Tænkte på om det kunne være plukveer eller om jeg bør ringe til lægevagten og blive undersøgt? For det er ikke junior der gør det ved min mave..

Håber nogen har svar på mit spørgsmål.

den lidt urolige Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Sådan får jeg det også, så følger lige med her!!

Stine 25+1

Anmeld

21. januar 2010

louise8723

MaleneF skriver:

Hej Tøser!

Her til aften har jeg haft nogle nærmest spændinger i den nederste del af maven, og de har i hvert fald kunne mærkes, ikke voldsom smerte, men det gjorde ondt.

Tænkte på om det kunne være plukveer eller om jeg bør ringe til lægevagten og blive undersøgt? For det er ikke junior der gør det ved min mave..

Håber nogen har svar på mit spørgsmål.

den lidt urolige Malene

Altså plukveer kan nærmest beskrives som maven der bliver helt hård når du trykker på den.

de burde ikke gøre ondt, men kan godt lidt hvis du har overanstrengt dig. Men hvis de er ulidelige ville jeg nok vælge at ringe

Anmeld

21. januar 2010

M.O.A.R.

louise2730 skriver:

Altså plukveer kan nærmest beskrives som maven der bliver helt hård når du trykker på den.

de burde ikke gøre ondt, men kan godt lidt hvis du har overanstrengt dig. Men hvis de er ulidelige ville jeg nok vælge at ringe

har ikke lavet andet end at sove idag faktisk  så vil ikke mene jeg har overanstrengt mig..

de ikke ulidelige endnu heldigvis, men kan i hvert fald mærkes

og tak for dit svar

Anmeld

21. januar 2010

louise8723

MaleneF skriver:

har ikke lavet andet end at sove idag faktisk  så vil ikke mene jeg har overanstrengt mig..

de ikke ulidelige endnu heldigvis, men kan i hvert fald mærkes

og tak for dit svar

Altså så længe det ikke er smerte burde du nok ikke være urolig

- ved da fra mig selv at det ihvertfald kan mærkes med plukveer når jeg går rundt hehe

og det var så lidt

Anmeld

21. januar 2010

mrsMary

hmmm, jeg synes det lyder som plukveer. Bare de 'små', som ligger nederst. Når det er plukveer i hele maven, kan jeg bedst beskrive mine som om baby strækker sig og fylder hele maven ud.

Sån' rigtigt ondt gør det vel ikke? Altså ondt som et pludselig jag og 'spids' smerte (fx støde en tå)? Er det ikke mere ubehag, tryk og pres?.

Smerte er måske meget individuel......

Jeg anede heller ikke, hvad det var, før jeg blev fortalt, at det måtte være plukveer

ps. Hvis du synes plukveer gør ondt...hvad tror du så rigtige veer mærkes som? Ej, spøg til side.......

Gå til læge eller Jm, hvis du synes det er for meget.

Anmeld

21. januar 2010

M.O.A.R.

mrsMary skriver:

hmmm, jeg synes det lyder som plukveer. Bare de 'små', som ligger nederst. Når det er plukveer i hele maven, kan jeg bedst beskrive mine som om baby strækker sig og fylder hele maven ud.

Sån' rigtigt ondt gør det vel ikke? Altså ondt som et pludselig jag og 'spids' smerte (fx støde en tå)? Er det ikke mere ubehag, tryk og pres?.

Smerte er måske meget individuel......

Jeg anede heller ikke, hvad det var, før jeg blev fortalt, at det måtte være plukveer

ps. Hvis du synes plukveer gør ondt...hvad tror du så rigtige veer mærkes som? Ej, spøg til side.......

Gå til læge eller Jm, hvis du synes det er for meget.

ja  sådan mere som om der er  en der presser ind i bunden af maven, og det giver en slags ubehag..
der har været et par af dem som har føltes som stød, og de var også dem der gjorde mest ondt. men det er kun i den ene side synes jeg..

hehe puha ja. griner. det finder jeg ud af til april

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.