Hej piger,
Ja det er ved at være noget tid siden jeg sidst har fået skrevet til jer.
-Men lige nu går jeg og bruger en masse energi på, at fundere over om MJ´s dp er den rigtige.... Så håber I vil give jeres besyv med, da jeg ikke helt kan finde ud af, om jeg er overpyldret eller om det alligevel går godt i dp.
MJ er RIGTIG glad for hende, hun mysser hende rigtig meget, og finder stor tryghed i hende... -Og har de sidste par dage også kunne lege selv. (Lige pt. har vi en tiger, så hun vil helst hænge på arm, eller sidde mellem benene. Altså meget tryghed lige nu)
Nåh men MJ står nu op mellem 0530 og 0600, hvor hun så får morgenmad, altså morgenmad senest kl. 0630. Nåh hun har spist får hun en flaske, hvor hun spiser drikker mellem 30ml og 100ml. afhænig af om hun vil spise sin morgenmad.
Hun bliver så afleveret ca. kl. 08.00. kl 0845 bliver hun puttet og sover en time.
De spiser frokost omkring 11.00-11.30 hvor hun spiser en kvart, kl. 1245 får hun en flaske på 170ml. (som hun som regl spiser op) Her sover hun også ca. en times tid. når hun så vågner, sover de store, og dp og MJ hygger med lidt leg til de store vågner. omkring kl. 15.15-1530 henter jeg hende.
Men dpér laver ikke eftermidagsmad før omkring kl. 1530. Så MJ får ikke noget at spise efter frokost. (udover flasken) Så på en dag på 7½ time, får hun altså ikke andet end en kvart rugbrød og 170ml i flaske.
-Det tager ca.½ time i bil, så vi er hjemme omkrng mellem 1545 og 16.15. -og der får hun så en lille ting at spise, for hun skal jo ikke spises mæt-mæt, så hun ikke kan spise aftensmad. (som hun får ca. 17.15)
Dpér siger at MJ ikke er glad for, at drikke af sin kop derude, så det er minimalt, hvad hun får af ektra væske end de 170ml. (herhjemme elsker hun sin kop)
FX. igår havde dpér sagt, jeg skulle prøve at lade være med, at give hende flaske hjemmefra, for så kunne det være, at hun ville sove længere, da hun så ville få en flaske inden hun skulle putte til formiddag. Men den ville hun ikke ha´. -Og hun ville slet ikke ha´kop derude igår, så da vi kom hjem drak hun først 2 hele kopper og en hel kop fuld til aftensmad + 300ml inden hun blev putttet kl. 1900. Så fra tirsdagaften kl. 19.00 og til igår kl. 16.00 havde MJ ca. fået 200ml alt i alt. Og det er jo ALT for lidt.
MJ bliver ked når dpér går ud af rummet (gør hun også pt herhjemme) så idag fortalte hun mig, at hun havde fundet ud af, at MJ ikke blev ked/brokker sig,hvis hun lagde hende ned i hendes send derude. Hvergang Dpér skulle ordne noget. (sengen står i helt andet værelse) Men så tænker jeg bare sådan lidt, hvad pokker er det, der skal ordnes? Altså MJ er helt tilfreds hvis jeg står i køkkenet og hun så leger derude. -Og hvorfor kan dpér ikke tage hende med, når der skal smøres mad osv.? (for det er vel det eneste der skal ordnes i arbejdestiden)
Åh jeg virkelig ikke finde ud af om dpérn mener M er en stor belastning, (selvom hun virker glad for MJ, som en lille person) men at hun skal "arbejde" med hende hverdag.
Hvad mener I???
Knus.
ps. vælger at være ano, da jeg ikke ønsker at "hænge" en 3 person ud, i cyber... (-og I ved jo hvem jeg er