Gravid og manglende symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Smølf

Jeg er gravid 8+0 idag, men jeg synes slet ikke at jeg har symptomer som i sidste graviditet. Der havde jeg MEGET mere kvalme.

Har haft enkelte dage med kvalme, men det er efterhånden en uge siden. Mine bryster var ømme i starten, men det synes jeg ikke de er mere. Måske er min appetit lidt større og jeg har fået en lille topmave (måske pga maden?).

Blev scannet da jeg var 6+4, hvor vi så hjerteblink.

Skal jeg være nervøs for at det er en MA? For det er jeg lidt.

KH mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Roxie

Jeg er 7+1 i dag og det eneste symptom jeg har er min apetit. jeg har ikke kvalme, kaster ikke op eller noget. lidt ømme bryster i ny og næ ellers ikke andet. Jeg har faktisk ikke følt mig gravid andet end min 4gange apetit og tænke på om der nu også er en lille fims der inde. Men jeg må vel bare tænke på at jeg er heldig og symptom fri, også ellers vente til læge besøget i uge 10. Hvilket er Enormt svært.

så jeg kan godt forstå hvis du er lidt fortvivlet.

Knusser 

Anmeld

21. januar 2010

Valle81

Tror ikke du skal være bekymret:0)

ikke to graviditeter er ens selv helelr ikke hos den samme kvinde:0)

Da jeg ventede min datter hvade jeg ingen gener overhovedet. Ingen kvalme, træthed, ømhed osv. Havde til sidst lidt halsbrand men det var det.

Nu er jeg gravid igen, og tjah de første 16 uger var en RENT HELVEDE. Har aldrig været så træt og forkvalmet. Har været syg med influenza og halsbetændelse, og ja nu er jeg sygemeldt med alt for mange plukveer og lændesmerter.

Så puha der er en verden til forskel....og denne gang venter vi os en dreng:0)

Christina

32+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.