Erfaring med æl-test søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

mortil4dejligepiger

Hej.

Jeg er ikke så erfaren mht. ægløsningstests og nu har jeg et spørgsmål!
Jeg havde en SA d. 1. januar og nu er mit HCG endelig faldet helt og blødningen er stoppet.

I tirsdags testede jeg helt positiv på en ægløsningstest omkring kl. 13.30.
Kl. 22.30 samme dag testede jeg igen og da var teststregen svagere end den havde været tidligere - og dermed også lidt svagere end kotrolstregen.
Vi havde sex inden vi sov samme aften. Og nu er jeg nervøs for, at vi "var for sent ude"?

Jeg har testet i går og i dag og da har teststregen været meget svag. Svagest i dag.

Hjælp?? Håber så meget, vi nåede det! Efter den SA vil jeg bare så gerne være hurtigt gravid igen...

Kh T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Muffinmus

hmm, vil sige det kommer an på om du også testede f.eks søndag og mandag... for hvis ikke kan den have været positiv der jo, de kan jo være positive nogle dage, men ALTID den første der tæller.

Hvis du testede og den var negativ edr, har du jo ramt et ok tidspunkt, for i hadve sex godt og vel lidt inden den formodede ÆL- men husk gerne sex FØR æl testen er helt positiv for at give din krop lidt flere chancer for en evt graviditet.

Sædceller kan jo leve op til 3 døgn ca i dig... alt efter dit miljø dernede osv..

Men hvis i så har sex nogle dage inden ÆL, s lægger de sig jo " på lur" derinde og vil forsøge at trænge ind i ægget når det kommer.

Har du der imod kun sex når du tror du har ÆL, så har din krop en lidt mindre chance for det:-)

Anmeld

21. januar 2010

Kløver

hm hvis dne var positiv tror jeg ikke i var for sent ude, men for at den er positiv skal begge teststreger være lige tydelige, eller teststregen være tydeligere end kontrolstregen. men de er lidt svære de teste, fandt ud af at nogle af dem fra apoteket godt kan gi falsk positivt resultat hvis man bruger morgenurin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.