Det er sjovt som mange andre syntes det først er ok at få børn når man er sidst i 20erne. jeg er så af den holdning at man skal være ung med sine børn, dog ikke alt for ung, men det er op til personen/erne selv at vurderer. det der betyder alt for mig er at man har et godt forhold sammen med kæresten og at man er enige om at få børn.
Jeg er 24 og bliver 25 når forhåbentligt min første bebs bliver født. min familie syntes det er for tidligt da min storesøster fik barn da hun var 26 og derfor burde jeg jo også vente... det gider jeg så ikke 
Hvis man føler sig klar betyder alderen ikke noget, man skal bare være klar til også at få den feedback der høre sig til at man er ung mor. Som sagt jeg er 24 hvilket ikke er specielt ungt, men jeg ligner nok mere en på 19-20 år og jeg frygter lidt de kommentare jeg vil få. fik blikke på apoteket da jeg købte graviditets vitaminer... min farfar kom med udtalelsen "gravid..ej det passer da ikke så godt ind hva?". Bebsen er så planlagt så den passer vel der hvor den skal.
Jeg elsker min familie men man skal lige gøre sig klar til nogle af de hudløse meninger man bliver konfronteret med som ung mor. jeg er ikke ung mor, men ifølge min familie er jeg ung gravid....
Knusser Roxie
Anmeld