Gravid og motion??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Mille84

Har lige et spørgsmål.

Endelig efter 2 månder med kvalme er jeg begyndt at kunne træne igen, og det er så boksning, nogle der ved hvor aktiv man så lige må være? for timen er op og ned på stepbænk, englehop m.m., mavebøjninger, ned og rodet rundt på gulvet og masser af armøvelser. Tror I der er noget jeg ikke må?

Og lige et andet spørgsmål, til spinning er jeg vildt sulten, inden timen spiser jeg rugbrød, men er så sindsygt sulten inden timen overhovedet er begyndt, idéer til havd man kan spise som holder mætheden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Lige hvad angår mæthed ved jeg .... jeg spiser havregryn inden jeg træner.

Men jeg ved at du ikke må lave boksetræning. Kan du ikke få lavet et program som passer til dig? Jeg er i fitnesscenter 2*ugen og jeg har fået tilpasset mit program til at styrke de relevante muskler og til at holde vægten

Anmeld

21. januar 2010

mrsMary

Hej

Jeg følger lige med her for gode fif

Har selv manglet lidt indspark på dette område, da det info jeg har kunnet finde siger: motion med måde og "som du finder behageligt". Sorry, men det gør bare ikke tricket! Så kunne jeg da lige så godt blive på sofaen.

Har selv 'lidt' af kvalme i snart tre måneder, men skal til første pers. træning igen i morgen. Juhuuu!

ps. Boksetræning er vel fint, det er jo ikke one on one kamp, du skal deltage i!?

Lidt af min erfaring: Lige mavemuskler er svære at bruge jo længere du kommer i graviditeten. Pas på ikke at provokere til navlebrok! Er selv lige blevet opereret for det. Træn de skrå mavemuskler.

Helst samlet benstilling, dvs. ikke større afstand mellem fødder. Kan give bækken-problemer og for stor belastning af bækkenbund.

Ellers er det bare der ud af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.