Den glubske apetit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Roxie

Efter jeg er blevet gravid har jeg fået den glubske apetit, det er helt vildt. Jeg læser lige pt til eksamen så gad ikke lave noget aftensmad, det gad kæresten heler ikke så vi valgte at bestille. 

Jeg skal have 2 salater fordi jeg ikke kan bestemme mig hvilken en jeg helst vil have. der er visse previlegier ved at være gravid

jeg spiser normalt kun 1 salat. Det ender med jeg spiser begge salater, jeg ligefrem slikker bøtten for det sidste dressing..... kæresten kigger bare på mig og syntes jeg er tosset.

Jeg spiser nok 4 gange så meget som normalt for tiden, og hvis jeg ikke gør så bliver jeg dårlig og kan næsten ikke hænge sammen fordi jeg er så sulten. 

Havde i det også sådan?

Knusser Den sultne gravide. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Bare jeg ku sige det samme...

Anmeld

21. januar 2010

Mille84

fuldstændig det samme her, de 200 kcal ekstra man skal spise mere om dagen, er 1000 hos mig, spiser og spiser og bliver ikke mindre  men så længe man får det bedre af at spise, stopper jeg altså heller ikke

Anmeld

21. januar 2010

Roxie

Nu kan jeg godt lide at spise, har aldrig haft vægt problemer så har heller ikke tænkt mig at stoppe fordi der kommer et par ekstra kilo på, ville nok bare være rart med lidt ekstra at stå imod med.

Hvis jeg fortsætter med denne kurs bliver jeg en af dem der tage 30+ kg på hihi skal nok blive spændende og lidt dyrt for budgetet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.