Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har den 2 forskellige farve øjne? Eller er det bare lyset fra kameraet der snyder?
bette skriver: er der ik nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg skal kalde denne dejlige hun misser som jeg får hjem på tirsdag... ?? er helt blank for ideer selv
er der ik nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg skal kalde denne dejlige hun misser som jeg får hjem på tirsdag... ?? er helt blank for ideer selv
Hold da K*** hvor er den bare kær!Øh, hvad med navne som :Snowie ?Phine (Fine) ?Gucci ?Camille/Kamille ?
Skønne missekilling du har fået der
Hvad med:
Fnug
Altså - nu kan jeg jo ikke lide katte, men jeg vil da godt sige, at når den nu er hvid og skal have navn midt i en rigtig vinter (for en gangs skyld), så skal den da have et navn, der klinger af vinter
(Sne)fnug
Iselin!! (haha)
Kan iøvrigt ikke fordrage når folk kalder sine dyr for navne på mærkevarer
som min hedder... Snehvide
Lokke skriver: Kan iøvrigt ikke fordrage når folk kalder sine dyr for navne på mærkevarer
Så er det jo godt det ikke er dig der ejer min søsters tre katte, Gucci, Diesel og Axe !
RumlesMor skriver: Har den 2 forskellige farve øjne? Eller er det bare lyset fra kameraet der snyder?
Silke
Veronica
Gretchen
Tja hva siger sønnike?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128