Morgenkvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Mettemus

Hej alle skønne kvinder!

Jeg ville bare lige høre jeres erfaringer med morgenkvalme - hvornår starter/stopper det? Har i nogle tricks til noget der kan dulme det? Har i tabt jer/taget på i forbindelse med det osv osv Fra Mette som forsøger at forberede sig på alt (og stadig er naiv nok til at tro at det kan lade sig gøre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Honningblomst

Med alle tre startede det i uge 6...og det var ikke morgenkvalme men døgn kvalme...kunne vågne om natten og brække mig og aftensmaden røg tit op...jeg tabte mig 5 kilo de første måneder og da jeg var 22 uger henne stod min vægt på startvægten, men nåede dog at tage meget på de sidste 20 uger...kvalmen sluttede omkring uge 22 med den første, omkring 16 uge med den anden og 13 uge med den sidste.

Tålmodighed og at spiste tit er mit bedste råd men du kan ikke forberede dig på hvor forfærdeligt det er....jeg havde det ind imellem så dårligt at jeg bare ønskede jeg begyndte at bløde for at komme ud af helvedet. Så får du det så tager du den der fra og slipper du, så er du heldig, for det er da bare det værste...øv..

KNus Eva

Anmeld

21. januar 2010

Mettemus

Eva skriver:

Med alle tre startede det i uge 6...og det var ikke morgenkvalme men døgn kvalme...kunne vågne om natten og brække mig og aftensmaden røg tit op...jeg tabte mig 5 kilo de første måneder og da jeg var 22 uger henne stod min vægt på startvægten, men nåede dog at tage meget på de sidste 20 uger...kvalmen sluttede omkring uge 22 med den første, omkring 16 uge med den anden og 13 uge med den sidste.

Tålmodighed og at spiste tit er mit bedste råd men du kan ikke forberede dig på hvor forfærdeligt det er....jeg havde det ind imellem så dårligt at jeg bare ønskede jeg begyndte at bløde for at komme ud af helvedet. Så får du det så tager du den der fra og slipper du, så er du heldig, for det er da bare det værste...øv..

KNus Eva

Puha, det lyder godt nok også som en slem omgang! Krydser fingre for at jeg er mere heldig. Thumbs up til dig for at komme igennem det tre (!) gange

Anmeld

21. januar 2010

Honningblomst

Mettemus skriver:

Puha, det lyder godt nok også som en slem omgang! Krydser fingre for at jeg er mere heldig. Thumbs up til dig for at komme igennem det tre (!) gange

Tak.... jeps...tre gange...man glemmer det jo, heldigvis igen...

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har kvalme hele døgnet. Jeg har ikke fundet nogen tricks. Jeg håber det går over på et tidspunkt. Men jeg brokker mig ikke, for det betyder jo at baby har det godt.

Anmeld

21. januar 2010

Roxie

Jeg er en af de heldige, jeg har sluppet for kvalme. tilgengæld er jeg sulten stort  set hele døgnet rundt. 

Anmeld

22. januar 2010

Mettemus

Zafir skriver:

Jeg har kvalme hele døgnet. Jeg har ikke fundet nogen tricks. Jeg håber det går over på et tidspunkt. Men jeg brokker mig ikke, for det betyder jo at baby har det godt.

Godt baby har det godt, men synd moren skal have det så skidt! Jeg sender dig et kram og gode tanker

Anmeld

22. januar 2010

Mettemus

Roxie skriver:

Jeg er en af de heldige, jeg har sluppet for kvalme. tilgengæld er jeg sulten stort  set hele døgnet rundt. 

Fedt med manglende kvalme! Til gengæld lyder det andet også til at kunne være farligt

Håber det går godt med det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.