Anasmor igen:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Heidi.

Hvis jeg ska lave tal og bogstavler af fondat. Hvor længe før kan jeg så lave dem?? Og hvordan opbevares de??

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Anasmor

MINDST 3 dage før, og tørres gerne på et stænklåg til en pande eller lignende med en dyb tallerken nedenunder, så der kan komme luft hele vejen rundt..

Men kan se at du har været igang... flot resultat søde...

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

Anasmor skriver:

MINDST 3 dage før, og tørres gerne på et stænklåg til en pande eller lignende med en dyb tallerken nedenunder, så der kan komme luft hele vejen rundt..

Ja det har jeg.. og det var vildt nemt og arbejde med

Anmeld

21. januar 2010

eliasogmor

Anasmor skriver:

og hvis man ikke har såadan et låg????

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

eliasogmor skriver:

Det har jeg ikke.. Så jeg brugte bare en tynd dækkeserviet..

Anmeld

21. januar 2010

Anasmor

eliasogmor skriver:

Så må du bare vende pynten engang imellem så det kan tørre på alle sider.. men det tørrer meget hurtigere på en rist af en slags... men dem til ovnen er for store og laver mærker i pynten...

Anmeld

21. januar 2010

Findusinde

Anasmor skriver:

Skal de være helt tørre? Kan man ikke lave sådan nogle figuere med udstikker, samme dag man har puttet fondant på? Eller er jeg helt galt på den?

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

Findusinde skriver:

Skal de være helt tørre? Kan man ikke lave sådan nogle figuere med udstikker, samme dag man har puttet fondant på? Eller er jeg helt galt på den?

Det har jeg gjort førhen, men denne gang har jeg så lavet det før. og det virker nemmere.. Fordi det så bliver hårdt inden det kommer på kagen, og så er det nemmere at sætte på..

Anmeld

21. januar 2010

Anasmor

jo med udstikkere kan du godt, men ikke de der tal... de er for tunge og vil falde sammen hvis de blev lavet samme dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.