Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis jeg ska lave tal og bogstavler af fondat. Hvor længe før kan jeg så lave dem?? Og hvordan opbevares de??
Kh Heidi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MINDST 3 dage før, og tørres gerne på et stænklåg til en pande eller lignende med en dyb tallerken nedenunder, så der kan komme luft hele vejen rundt..
Men kan se at du har været igang... flot resultat søde...
Anasmor skriver: MINDST 3 dage før, og tørres gerne på et stænklåg til en pande eller lignende med en dyb tallerken nedenunder, så der kan komme luft hele vejen rundt.. Men kan se at du har været igang... flot resultat søde...
Ja det har jeg.. og det var vildt nemt og arbejde med
og hvis man ikke har såadan et låg????
eliasogmor skriver: og hvis man ikke har såadan et låg????
Det har jeg ikke.. Så jeg brugte bare en tynd dækkeserviet..
Så må du bare vende pynten engang imellem så det kan tørre på alle sider.. men det tørrer meget hurtigere på en rist af en slags... men dem til ovnen er for store og laver mærker i pynten...
Skal de være helt tørre? Kan man ikke lave sådan nogle figuere med udstikker, samme dag man har puttet fondant på? Eller er jeg helt galt på den?
Findusinde skriver: Skal de være helt tørre? Kan man ikke lave sådan nogle figuere med udstikker, samme dag man har puttet fondant på? Eller er jeg helt galt på den?
Det har jeg gjort førhen, men denne gang har jeg så lavet det før. og det virker nemmere.. Fordi det så bliver hårdt inden det kommer på kagen, og så er det nemmere at sætte på..
jo med udstikkere kan du godt, men ikke de der tal... de er for tunge og vil falde sammen hvis de blev lavet samme dag...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128