protein i urin....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.030 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

lollandpigen

Hej tøser....

Er idag 13+1 og var til lægen med en urin prøve da d havde mistænke om jeg havde blærebetændelse da jeg har været dårlig længe med opkast og hovedpine så alt skulle undersøges.... det viser sig jeg har protein i urinen hvilket jeg kunne forstå på lægen kunne være tegn på nyresvigt. Der var en streg så det var ikke så slemt. Nogle andre der har erfaringer med det??

fik taget blodprøve om lever, nyre tal og væske tal der kommer svar på mandag...

Håber nogle kan hjælpe mig med at blive lidt klogere på det...

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

LouiseNielsen

lollandpigen skriver:

Hej tøser....

Er idag 13+1 og var til lægen med en urin prøve da d havde mistænke om jeg havde blærebetændelse da jeg har været dårlig længe med opkast og hovedpine så alt skulle undersøges.... det viser sig jeg har protein i urinen hvilket jeg kunne forstå på lægen kunne være tegn på nyresvigt. Der var en streg så det var ikke så slemt. Nogle andre der har erfaringer med det??

fik taget blodprøve om lever, nyre tal og væske tal der kommer svar på mandag...

Knus Dorthe

Altså jeg har det også og jeg fik afvide at det var fordi at jeg dannede meget udflåd, og de test kan ikke kende forskel på udflåd og protein....

Så ik mal fanden på væggen endnu, og jeg  for at det ikke er noget særligt...

Anmeld

21. januar 2010

lollandpigen

Det er jo det man bliver hurtigt nervøs... Jeg har nemlig meget udflåd...

Lægen tog blod prøver der skal vise mit nyretal så håber de er som de skal være....

hvad gør de hvis man har for meget protein?? kan det helbredes med pencillin eller forsvinder det først når man har født??

Er helt bar på det emne jeg ved ingenting...

Anmeld

21. januar 2010

luckas-mor

lollandpigen skriver:

Hej tøser....

Knus Dorthe

hej jeg var til jdm igår og der var oss protein i min urin hvilket kan være pga en urinvejs infektion.

men i dit tilfælde hvis der ikk er andre tal der ikk ''flipper'' ud hehe så er det måske ''bare'' det?
det får du noget pencilin for som du gerne må ta som gravid.
så bare ta det helt roligt, det er højest sandsynligt slet ikke noget a bekymre sig om
natascha 36+3 som har haft blærebetd. mer end du kan tælle på 2 hænder:s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.